User Käyttäjä Salasana  

perjantai 31.1.2025 / 08:07
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > arkistojen aarteet > vcd ja svcd -formaatit > virtualdup ei avaa pseudo avia
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
VirtualDup ei avaa pseudo avia
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Eza
Senior Member
_
9. elokuuta 2002 @ 07:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin virtualDup ei suostu aukaisemaan sitä vfapi readerilla tehtyä avi tiedostoa virtualDup valittaa:
Cannot determine file type of "...d2v-vfapi.avi"
en ole poistanut mittään vob tiedostoja tai siirtänyt, enkä mittän dvd2avi ohjelman tekemiä tiedostoja. olen myös asentanut sen Codecin siitä paketista (.bat tiedosto) varmaan sata kertaa.

Viestien hakua olen kokeillut mutta löysin vain tän:

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/3475

siinä toi "juicy" sano että asensi sen Codecin toiseen hakemistoon ja sitten rupes toimimaan ja sitten sai sen toimimaan. mitenkä se sen teki???

olen aikaisemmin pakannut kaksi dvd:tä DivX muotoon ilman tälläisiä ongelmia
Eza
Senior Member
_
11. elokuuta 2002 @ 11:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Miten voi pakata dvd:n VirtualDupilla jos ei voi käyttää VFAPI reader codeccia?!!!!

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. elokuuta 2002 @ 15:21

UFO
Inactive
_
12. elokuuta 2002 @ 12:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on sama ongelma!!

kerokaa nyt joku miten tän saa ratkaistua.

dRD...how?
Mainos
_
__

_
I hate titles

35 tuotearviota
_
13. elokuuta 2002 @ 08:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siinä codecissa se vika piilee, jotenkin sen asennus ei ole mennyt putkeen, niinkuin pitäisi. Paljon sen kummempaa en voi oikein sanoa, en ole koskaan joutunut mihinkään ongelmiin ko. softan kanssa.
afterdawn.com > keskustelu > arkistojen aarteet > vcd ja svcd -formaatit > virtualdup ei avaa pseudo avia

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy