User Käyttäjä Salasana  

torstai 2.10.2025 / 20:05
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ajuritko mättää vai mikä, ku mikrofoni ei toimi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ajuritko mättää vai mikä, ku mikrofoni ei toimi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Pema
Junior Member
_
29. marraskuuta 2007 @ 22:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen tässä käynyt läpi kaiken mahdollisen mitä täältä löydän mikkikeskusteluista ja siitä huolimatta uskallan edelleenkin kysyä, että osaako kukaan vinkata mikä ihme tässä on vialla?

Katsoin mm. tämän keskustelun ohjeen mukaan asetukset mikille. Ei ole vaimenna kohdassa täppää ja mikki on valittu nauhoituspuolelle.
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/280962
Huolimattakaan tästä ei kuulu mikistä mitään, olen kokeillut kahdella eri mikillä. BIOSissakin on se enabled siellä integrated peripherals-kohdassa. Sitte mulla on tuollanen usb-hubi ja, kun oon kokeillu noita mikkejä (Apuohjelmien "ääninauhurilla")sen kanssa (ja ilman) niin aina, kun mikin laittaa siitä hubista "on" asentoon niin aina naksahtaa, joten vaikuttaisi siltä, että eloa siellä olis...

Jack sense sanoo, että audio devices may not be connected properly.
Please refer the correct connection and check below connectors: Line Out.

Tässä on nyt sama vika, kun koneen ostettua eli mikki ei toimi. Tällöin käytin koneen liikkeessä ja siellä ne siihen eloa saivat. Nyttemmin on sitten vaihdettu kovalevy ja laitettu lisää muistia.

AC´97:n tiedoista:
Audio Controller VIA(3059)
AC´97 Codec: ALC655
AudioDriver ja DirectXVersion.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > ajuritko mättää vai mikä, ku mikrofoni ei toimi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy