User Käyttäjä Salasana  

torstai 29.1.2026 / 02:30
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > call of duty 4:modern warfare
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Call of duty 4:Modern Warfare
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
japaa
Inactive
_
1. joulukuuta 2007 @ 14:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Single player toimii hyvin mutta kun yritän käynnistää multiplayeriä niin tulee: Run in safe mode? painan kyllä. sitten tulee iw3mp.exe lakkasi toimimasta. tämä ongelma on ilmeisesti vain vistassa ja liittyy jotenki ääni korttiin osaako kukaan auttaa?
Miishaa
Newbie
_
2. joulukuuta 2007 @ 00:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no oletko koittanu painaa no
Zammyler
Newbie
_
14. joulukuuta 2007 @ 22:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
MUlla on sama ongelma siihen tulee joku run in safe mode ja oon painanu no ja yes mutta kumalakaan ei ala toimimaan ja sama ongekma on cod2 multiplayerissä mutta tuleva vista service packin pitäs korjata nuo ongelmat.
Mainos
_
__

_
Junior Member
_
26. joulukuuta 2007 @ 15:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
minulla oli myös sama juttu mutta sain sen toimimaan näin
mene ohjauspaneeli-laitteisto ja äänet--->äänet--->tallennus--->oikealla napilla ja näytä käytöstä poistetut laitteet sitten pitäs tulla sinne semmonen kun stereo mix niin sen otat käyttöön niin mulla lähti toimimaan

tokke
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > call of duty 4:modern warfare

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy