User Käyttäjä Salasana  
   
keskiviikko 26.6.2024 / 14:26
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > baze dvd5500 region rajoitus
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Baze dvd5500 region rajoitus
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
sasehaap
Newbie
_
30. marraskuuta 2003 @ 13:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kenelläkään tieto kuinka Baze Dvd5500 poistetaan region rajoitus. Nyt se estää NYC tuodun Bruce DVD-levyn soiton. kone hauettu Markantalosta. WEBistä ei löydy mitään tietoa koko koneesta tai sen valmistajasta
spolk
Junior Member
_
1. joulukuuta 2003 @ 08:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hain ko. koneen Markantalosta itsekin kylkiäisenä ja ei todellakaan ole region free. Web ei löydä mitään ko mallin nimellä. Ainut keino saada se region freeksi on löytää vastaava alias united, euroline, denver ja ohjeet sille

SPOLK
Moderator
_
1. joulukuuta 2003 @ 09:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kattos löytyykö ohjekirjasta maahantuojan puh.numeroo tai sähköpostii ja kysy sieltä suoraan...jollei o mitää infoo ni käys ko. liikkeestä kysymässä lisäinfoo tai jos niillä olis jotai numeroo / osoitetta antaa
cronos
Senior Member
_
1. joulukuuta 2003 @ 09:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no joo tää ei liity kysymykseen mutta tähän kyseiseen soittimeen kylläkin...oletteko kukaan koittanu toimiiko VCD ja SVCD teidän koneissa kun manuaalisssa tukea ei ilmotettu mutta itsellä ainakin toimii tmpgenc:llä koodatut ja nerolla poltetut VCD:t ja SVCD:t kelauksineen ja kaikkineen...
Laittakaa omien laitteiden kokemuksia..
spolk
Junior Member
_
1. joulukuuta 2003 @ 10:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ei toiminu Nerolla poltettu VCD, kun oli poltettu Sonyn CD-RW:lle, kun nyt jollakin ainakin on toiminut niin täytyy kokeilla CD-R. käytin VCD:n tekoon TMPGenc => Nero Systeemiä. Ko laitteen maahantuoja on joku dan guard 09-4778750, en itse ehdi tännän enään soitteleen, mutta katellaan jollei joku muu ala pommittaa.

SPOLK
spolk
Junior Member
_
1. joulukuuta 2003 @ 10:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuossa linkki maanantuojan sivulle oli siellä jotain Eurolinelle http://www.dangaard.fi

SPOLK
cronos
Senior Member
_
1. joulukuuta 2003 @ 10:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo samalla yhdistelmällä toimi mulla ja sitten toimi joku ties millä tehty 3 cd:n svcd matrix reloadedista....eli sullakin varmaan toimii cd-r:lle poltettu...nää mun oli ainakin cd-r levyillä.
Gao
Suspended due to non-functional email address
_
1. joulukuuta 2003 @ 12:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, mulla toimii myös Nerolla poltetut mpg:t ja myös video cd:t. Onko kukaan löytänyt lisäinfoa tuosta aluekoodista, kuinka saataisiin se vapaaksi? Bazen maahantuojasta en myöskään löytänyt mitään infoa, entä te?
tkallio
Newbie
_
2. joulukuuta 2003 @ 04:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
DVD5500 codefree

1.Avaa levykelkka
2.Paina SETUP
3.Paina 3 kertaa oikealla olevaa nuolinäppäintä päästäksesi PREFERENCE SETUP valikkoon
4.Valitse 1,3,7,9 ja sitten 0-6 välillä valitaksesi aluekoodin (0 on aluekoodivapaa)
5.Paina SETUP tai CLOSE tallentaaksesi asetuksen
tkallio
Newbie
_
2. joulukuuta 2003 @ 04:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tkallio
Newbie
_
2. joulukuuta 2003 @ 04:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En kyllä ole itse kokeillut kun pakkaus vielä avaamatta. Paljonkohan tuosta sais jos möis.

Toni

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. elokuuta 2007 @ 17:37

Olvi
Junior Member

1 tuotearvio
_
2. joulukuuta 2003 @ 05:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
oletteko kukaan koittanu toimiiko VCD ja SVCD teidän koneissa kun manuaalisssa tukea ei ilmotettu
Nero 6:lla poltettu SVCD toimi ainakin hyvin imation merkkisellä CD-RW levyllä
spolk
Junior Member
_
2. joulukuuta 2003 @ 05:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Markantalossa oli muistaakseni uutena 78 egee, löysitkö ohjeet jostain tuolta dangaard.com:sta vai mistä?



SPOLK
astro72
Newbie
_
2. joulukuuta 2003 @ 07:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Gao
Suspended due to non-functional email address
_
2. joulukuuta 2003 @ 13:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos tkallio! Nyt toimii 1-alueen dvd mainiosti!!
Olvi
Junior Member

1 tuotearvio
_
2. joulukuuta 2003 @ 14:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
2.Paina SETUP
Miksi mulla ei tapahdu mitään vaikka kuinka painaisi SETUPpia kaukosäätimsetä.. Onko tässä joku juju?
sasehaap
Newbie
_
2. joulukuuta 2003 @ 16:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tkallion ohje toimii hyvin, muuten kone toimii ilmaiseksi peruslaitteeksi hyvin
spolk
Junior Member
_
3. joulukuuta 2003 @ 04:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo kyllä tuo ohje ainakin mulla toimi, testasin 5 alueen levyllä ja jo rupes pelittään. Kaikki VCD/SVCD:t CD-R:llä olen saanut myöskin toimimaan. Tähän mennessä ei pahaa sanaa ko. soittimesta

SPOLK
Dumo
Newbie
_
8. joulukuuta 2003 @ 09:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei mikään huono soitin, ainakaan ilmaiseksi. Tuo hakemistosysteemi vaikuttaa aika toimivalta: Laitoin DVD+RW:lle eri kansioihin sekalaista tavaraa (.mp3, .jpg, .mpg, .vob ...) ja kaikki tiedostot avautuvat kiltisti. Ei tarvitse turhaan leikkiä vcd/svcd kanssa, kun kerran mpg:t aukeavat suoraan levyltä.

Vielä kun tukisi mpeg4, niin olisin tyytyväinen :). On nimittäin tuskaa tuo xvid/divx -> mpeg2 konversio, lähinnä äärimmäisen hitauden takia.

Näköjään osa soittimista on jo valmiiksi region free (kuten omani) ja osa ei.
Olvi
Junior Member

1 tuotearvio
_
8. joulukuuta 2003 @ 11:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kukaan kokeillut irtotekstejä leffoissa? Ei taida toimia, vai?
geeman
Newbie
_
12. joulukuuta 2003 @ 18:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Missäköhän vika?, kun mulla osassa SVCD:istä tökkii äänet.Yhtä SVCD:tä kokeilin CD-RW:llä ja CD-R:llä sama ongelma kummallakin. Ja sitten latasin kans noita Dolby Digital trailereita ja niissäkin jökkii äänet (ja rätisee kans) ja kuvakin tökkii (nää on siis vobeina CD-RW -levyllä).
Osa SVCD:sta tosiaan toimii ihan hyvin. En oo kyl noita ite encoodannu, että en tiedä niitten eroista sen kummemmin.

Unohtu mainita, että mulla on tällä hetkellä laitteen äänet menee noista stereo-piuhoista, eikä digitaalisesti, vahvistimelle.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. joulukuuta 2003 @ 18:23

Dumo
Newbie
_
18. joulukuuta 2003 @ 18:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Geeman:

En tiedä onko kyse samasta ongelmasta/ominaisuudesta, mutta itselläni nimenomaan CD-RW:lle (eli varmaan myös CD-R:lle) tallennetut vobit yms. pätkivät. Ilmeisesti kyse on siitä, ettei soitin pysty lukemaan levyä tarpeeksi nopeaksi. Esimerkiksi CD:llä oleva ~8000kbps kuvalla ja ~1500kbps DTS-äänellä varustettu vob on pelkkää puuroa, myös kuva pätkii. Pienellä bitratella olevat toimivat kyllä kiltisti.

Ratkaisu ongelmaan on parempi soitin tai DVD kiekolle tallentaminen. DVD:ltä (+-R/RW) toistettuna nimittäin kaikki CD:llä pätkivät tiedostot toimivat hyvin.
Spedet
Newbie
_
19. joulukuuta 2003 @ 04:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mINULLA ON MYÖS KYSEINEN BAZE SOITIN JA OLEN HUOMANNUT AINAKIN ITSELLÄ ETTÄ KUN POLTIN NERO 5.JOLLAIN CD-R LEVYN (MAXELL) PUUTTUU OSA TIEDOSTOISTA SOITTIMESSA MUT PC:LLÄ NE NÄKYY KAIKKI. oSASSA ON Ä JA Ö:TÄ MUT EI KAIKISSA. PUUTTUU N. 10-15% BIISEISTÄ


pirun caps lockki

-------Spede--------

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. joulukuuta 2003 @ 04:08

Olvi
Junior Member

1 tuotearvio
_
19. joulukuuta 2003 @ 04:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen huomannut kanssa että kaikki mp3 tiedostot eivät näy levyltä. Epäilen että se johtuu siittä että näissä mp3:ssa on liian korkea bitrate.. En ole tosin testannut vielä.
Mainos
_
__
 
_
Spedet
Newbie
_
19. joulukuuta 2003 @ 04:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei ainakaan minusta ole bit rate ongelma koska samassa kansiossa olevia samalla ohjelmalla samalle bit ratelle koodattu (128, 192 sekä vbr kaikkea)ni osaa vain ei näy

-------Spede--------
 
Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > baze dvd5500 region rajoitus
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy