User Käyttäjä Salasana  

maanantai 8.9.2025 / 16:48
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > file is corrupted! seeking will be wery slow!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
file is corrupted! seeking will be wery slow!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Siksor
Suspended due to non-functional email address
_
30. marraskuuta 2003 @ 15:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ilmeisesti bsplay 1.0:n asennuksen jälkeen tuli moinen ongelma. videota klikatessa virheilmoitus mutta elokuva toimii sen jälkeen hyvin. viplay herjaa eikä soita videoita, mutta itse häiritsevään ongelmaan tmpgencillä kun yrittää tehdä avista svcd:n niin tmpgenc tulkitsee videon pituudeksi yli 250 minuuttia ja ilmoittaa että video on yli 500% levyn koosta. olen poistanut kaikki playerit ja codecit, uudelleen asennuksen jälkeen sama juttu myös cd levyillä olviin videoihin joten onko jollain tietoa millä ongelma korjataan (muullakuin windowsin uudelleen asennuksella)
Barbaari
Junior Member
_
7. joulukuuta 2003 @ 21:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla ilmoittaa tuon "file is corrupted! seeking will be wery slow!" kun yritän katsoa avi-filmejä Bsplayrillä . Aikaisemmin toimi ihan hyvin, mutta eipä enää kun asensin viplayerin tai kyllä viplayer vielä eilen niitä filmejä näytti muttei tänään enää :/
Wintoosa kait pitää vetää uusiksi :|
Barbaari
Junior Member
_
8. joulukuuta 2003 @ 10:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt toimii taas oikein kun asensin K-lite Codec packin niin ei tule tuota file is corrupted! seeking will be wery slow! virheilmoitusta kun yrittää bsplayerillä katsoa leffoja.
K-lite Codec pack sisältää tuon bsplayerin ja muita ihme codec:ja.
GSpot:lla ei toiminut tuo DirectShow render hommeli, mutta nyt toimii.
Pike84
Newbie
_
9. joulukuuta 2003 @ 07:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikös tuo ilmoitus tule yleensä, kun koittaa katsoa keskeneräisiä aveja?
Barbaari
Junior Member
_
9. joulukuuta 2003 @ 07:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voi olla, mutta nyt ne ihmeellisellä tavalla on taas kokonaisia :D
Media playerissä ei toiminut ollenkaan nuo avit ja bsplayerissä joissakin noissa aveissa ei kuulunut ääniä ollenkaan. DivX player kyllä toimi ihan mallikkaasti.
Siksor
Suspended due to non-functional email address
_
9. joulukuuta 2003 @ 15:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No nyt toimii mullakin, asensin DX9:in uudestaan ja kaikki alkoi toimia sen jälkeen. Mikä lie tiedosto oli kateissa.
Mainos
_
__

_
Barbaari
Junior Member
_
9. joulukuuta 2003 @ 18:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mä asensin ja uusiksi DX9:n, mut eipä se auttanut.
Luulen että rekisterit oli mennyt jotenkin vaan sekaisin minkä takia tuli se virheilmoitus.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > file is corrupted! seeking will be wery slow!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy