User Käyttäjä Salasana  

maanantai 19.1.2026 / 18:30
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > alhainen 3dmark06
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Alhainen 3DMark06
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
3. joulukuuta 2007 @ 19:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikähän mahtaa olla vikana kun 3DMark06 antaa tulokseksi vaivaiset 8483? Kokoonpanoni on seuraava:

Intel C2D E6750 @ 2667 MHz
2 GB RAM @ 800 MHz
GeForce 8800 GTS 320 Mb

F-secure yms. ohjelmat olivat poissa päältä. Käsittääkseni tuloksen pitäisi olla reilusti parempi, ja online-vertailunkin mukaan tuo sijoittuu samanlaisten kokoonpanojen häntäosastoon.

Joten mikä voi olla ongelmana?
schnappi
Suspended due to non-functional email address
_
3. joulukuuta 2007 @ 19:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Päivitä ajurit alkuun! ja kokeile uusiksi.
Hiukan alhaiselta kyllä pisteet tuntuu...

Member
_
3. joulukuuta 2007 @ 19:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toi tulos on tehty 8800 GTS:n päivitetyllä ajurilla, olikohan se joku 169.10 beta-versio (paras Crysiksen kanssa). Pitäiskö muitakin ajureita päivittää? Onko prosessorille joku ajuri tms.? Kun CPU-testi meni kyllä ihan dia-showksi :)
Senior Member

8 tuotearviota
_
3. joulukuuta 2007 @ 22:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No CPU testi on dia showta aina. Sulla tarvii olla 4-ytiminen 5ghz taajuudella ja silti et voi väittää ettet katselisi diashowta kun ajat sitä testiä =) Mulla ainakin tuli tällä kokoonpanolla vakiokelloilla 8755 pongoa muistaakseni. Mulla forceware 169.09.

Rig 9000 | Toissakesän sadosta ylijäänyt reilusti käynyt peruna
Rig 9001 | Viimekesän sadosta ylijäänyt miedosti käynyt peruna
Member
_
3. joulukuuta 2007 @ 23:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ok, no ei se sit ilmeisesti niin kummallinen tulos ookaan kai.. ihmettelin vaan kun online-vertailu ilmoitti että vastaavilla kokoonpanoilla oli tullut paljon parempia tuloksia mutta en tiedä ottaakohan tuo sitten huomioon noita kellotuksia ollenkaan..
Senior Member

2 tuotearviota
_
4. joulukuuta 2007 @ 22:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Samalla kokoonpanolla eli E6750, 2GB RAM 800 MHz ja 8800GTS antaa tuollasen 9500 pojoa ilman minkään kellotusta, joten on tuossa 1000 pojon ero. Itse olen pitänyt vielä päällä palomuurit sun muut. Beta ajurit ei vielä toimi ehkä ihan parhaalla mahdollisella tavalla, muuta en oikein keksi.

Senior Member

8 tuotearviota
_
5. joulukuuta 2007 @ 12:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaverillani on sama kokoonpano kun sigussa paitsi prossu on E6550 jossa väylä on 1333 ja mulla tässä on 1066. Muistit on 1066mhz 5-5-5-15 2gb. Mulla 1.5 gb 5-5-5-15 800mhz.

Kellotettiin toi prossu 3.2 ghz ja näytönohjain 627/1006 ja muistit oli 920mhz 4-4-4-12 ja pojoja uusimmilla ajureilla tuli 10400. Itselläni on huonommat muistit, 200 mhz vähemmän prossussa jonka lisäksi väylä on vielä pienempi ja sain 11133. Emolevy sil oli muistaakseni Gigabyte GA-P35-DS4. Että ota tosta nyt sit selvää mikä on.

Rig 9000 | Toissakesän sadosta ylijäänyt reilusti käynyt peruna
Rig 9001 | Viimekesän sadosta ylijäänyt miedosti käynyt peruna
Mainos
_
__

_
Member
_
5. joulukuuta 2007 @ 17:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Minulla oli itellä samanlainen ongelma 3DMarkkeilla oman ASRockin ja GeForce 6800 GS kanssa. Sain pisteitä 3DMark03:sta jotain 6500, mutta tiesinpä että omalla kokoonpanolla 12 000 p. pitäisi mennä vielä rikki. Menipä siinä tovi kun etin ongelmaa, mutta löytyipä se sitten lopulta nVidian ohjauspaneelin asetuksista. Tämä sama asetus-ongelma on minulla aina vakiona heti ajureiden asennuksen jälkeen, eli käytössä on 'Usean näytön tehokas käyttötila'. Muuttamalla sen Yhden näytön toimitilaksi ongelma häviää samontein ja Markit alkavat nousta silmissä :D
Löytyipä tuollainen ohje tuolta toisesta threadista. Kokeilin konstia mutta ei vaikuttanu ku 5 pointsia ylöspäin :D Pitäisköhän päivittää toi ajuri sit toiseen? Mihin? Vai kenties yrittää flashata biosia?
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > näytönohjain -keskustelu > alhainen 3dmark06

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy