User Käyttäjä Salasana  

perjantai 31.1.2025 / 09:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > tv-out -ongelmat ja -keskustelu > samsung lcd-tv + pc ja kuvan asetukset
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Samsung LCD-TV + PC ja kuvan asetukset
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Ilemarr
Newbie
_
3. joulukuuta 2007 @ 23:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on Samsungin LE32R86BDX kytkettynä PC:hen (dvi -> HDMI).

Muuten kaikki kunnossa, mutta minkälaiset tv:n kuvan asetukset (kontrasti, väri, Digitaalinen kohinan vaimennus jne.) olisivat optimaaliset PC:n kanssa puljatessa?

Millaisia kuvan asetuksia itse käytätte Samsungin telkkari + PC -yhdistelmässä? Käytättekö eri asetuksia esim. pelatessa/leffaa katsellessa?

Pahoittelen jos aiheesta on jo aiemmin keskusteltu, ei tuntunut haulla tällaista löytyvän...
AfterDawn Addict

10 tuotearviota
_
4. joulukuuta 2007 @ 08:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeilemallahan saat itselle sopivat asetukset löydettyä. On vähän vaikea neuvoa tällaisissa asioissa kun kaikilla on vähän erilainen näkemys mikä näyttää hyvältä...

Itse olen säätänyt asetukset omasta samsungista niin, että käytän vain yksiä asetuksia millä mielestäni kaikki näyttää hyvältä, niin pelit kuin leffat ja tv...

Ei muutakuin asetuksia selaamaan ;)

late1234
Junior Member
_
9. helmikuuta 2008 @ 13:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Samsung LE37R86B telkkariin ei onnistu pc:n liittäminen. Mulla on vga-liitin ja koneesta on säädetty resoluutiot kohdalleen. Telkka ei vaan jostain syystä löydä pc:tä. Eli mitä pitäis säädellä?
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict

10 tuotearviota
_
11. helmikuuta 2008 @ 18:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletkos oikealla kanavalla? Omassa sampassa on kaukosäätimessä vga pc tulolle ihan oma pc nappi, ja sieltä saa vga tulon näkymään.

Löytääkö pc television? Mikä näyttis? Asetukset kunnossa?

afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > tv-out -ongelmat ja -keskustelu > samsung lcd-tv + pc ja kuvan asetukset

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy