User Käyttäjä Salasana  

torstai 9.1.2025 / 22:00
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > sony ericsson k810i
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Sony Ericsson K810i
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
MattiMies
Member

5 tuotearviota
_
6. joulukuuta 2007 @ 15:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen ajatellut ostaa K800i, mutta en löydä sitä mistään. Vai pitäisikö hankkia uudempi K810i? Olen lukenut että siinä on huono näppäimistö. K850i houkuttaa myös mutta se on liian kallis minun budjettiini.
EDIT: Katso alemmas

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. joulukuuta 2007 @ 13:39

Member

4 tuotearviota
_
6. joulukuuta 2007 @ 18:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minä näin ton k800i:n prismassa, mutta prismahan on kallis elektroniikassa, mutta kyllä niitä löytyy ainakin Veikon Koneesta ja Expertistä. Meinaan Turustapäin ainakin.

AMD Phenom II X4 965BE 3.4GHz, Gigabyte GA-MA790XT-UD4P, G.Skill 4GB DDR3-1600, Ati Radeon HD 5850 1GB, WD 1TB RAID Edition 3, 3.5", BeQuiet 550W Straight Power E6 ATX-virtalähde, Antec P182, Windows 7 Ultimate.
MattiMies
Member

5 tuotearviota
_
6. joulukuuta 2007 @ 22:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen päättänyt ostaa K810i -mallin. Haluaisin ehdotuksia mistä saisi halvalla?
core2
Suspended due to non-functional email address
_
6. joulukuuta 2007 @ 23:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Alimmat hinnat vertailussa MBnetissä
Sony Ericsson K810i 296 ? Sony Ericsson K850i 439 ?
Olen kokeillut kumpaakin,ihan hyviä palikoita,mutta kyllä 850 on ihan eri luokkaa 810 verrattuna,tämä kosketus näytön käyttö on makeeta tuossa 850:sessä,siinä kosketusnäyttö displayn alareunassa.On kyllä hintaero aika iso joten,kumpi vaan.Halvinta hintaa en tiedä.
MattiMies
Member

5 tuotearviota
_
7. joulukuuta 2007 @ 09:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitoksia, pitää harkita noiden kahden välillä.
MattiMies
Member

5 tuotearviota
_
8. joulukuuta 2007 @ 13:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kävin ostamassa K810i 300 eurolla. Otin myös 4 gigan muistikortin. En ole vielä ehtinyt kokeilla sitä, koska se on latauksessa. Kauan muuten kannattaa ladata? Ohjekirjassa lukee 2,5 tuntia.
Puhelimen mukana tuli PC Suite ohjelma niin sen vaatimuksissa ei lue Vistaa. Minulla on 64 bittinen Vista joten toimiiko kyseinen ohjelma minun koneellani? Ja kannattaisiko päivittää kännykän softa?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. joulukuuta 2007 @ 13:34

Member

4 tuotearviota
_
8. joulukuuta 2007 @ 21:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minä ainakin latasin ohjeen mukaisesti ja kun lataus oli suoritettu, niin päästin akun ihan loppuun että kännykkä sammui ja latasin uudelleen. Minullakin on vista ja minä en edes asentanut pc-suitea, koska ilman sitäkin pystyy siirtämään musiikkia ja kuvia kännykkään.
Niin ja softan voit etsiä kännykällä ja katsoa onko uusin jo asennettu.

AMD Phenom II X4 965BE 3.4GHz, Gigabyte GA-MA790XT-UD4P, G.Skill 4GB DDR3-1600, Ati Radeon HD 5850 1GB, WD 1TB RAID Edition 3, 3.5", BeQuiet 550W Straight Power E6 ATX-virtalähde, Antec P182, Windows 7 Ultimate.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. joulukuuta 2007 @ 22:00

MattiMies
Member

5 tuotearviota
_
8. joulukuuta 2007 @ 22:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo itsekkin huomasin että tiedostot voi laittaa suoraan. Tämä on muuten hyvä juttu kun itsellä meni hermot iPodin ja iTunesin kanssa(kaiken lisäksi iPod meni rikki).
Onko näin, että akku saa täyden tehonsa vasta muutaman latauskerran jälkeen?
Mainos
_
__

_
Member

4 tuotearviota
_
8. joulukuuta 2007 @ 22:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minun mielestä akku saa täyden tehon, siten että lataa täyteen ja päästää ihan tyhjäksi, mutta en sitten tiedä. Minä tein silleen, että latasin täyteen ja sitten päästin tyhjäksi ja ollut n. vuoden ja hyvin kestää.

afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > sony ericsson k810i

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy