User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 2.6.2024 / 12:42
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > wii > wii ja firmware 3.0
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
wii ja firmware 3.0
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Marqz
Newbie
_
7. joulukuuta 2007 @ 09:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs ostin kauan sitte jonku klooni version wiikeystä jonka pitäs toimia samallailla ku normaaliki mutta se ei toiminut mulla ollenkaan ja jotku puhu että pitäs olla tuo firmware 3.0 päivitys ja nyt mulla tuli se super mario galaxyn mukana (ja on muuten paras peli ikinä.) kokeilin jo päivittää sen mutta ei se vieläkään löytänyt sitä päivitys levyä? Joten olenko polttanut päivitys levyn jotenkin huonosti vai onko mod piiri paskana? Olen kokeillut kaikki nuita päivityksiä 1.0, 1.1 ja 1,3 mutta mikään ei toimi. Eikö se pitäisi polttaa esim neron IMG burnilla?
Senior Member

4 tuotearviota
_
7. joulukuuta 2007 @ 18:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nämä 1.1 1.2 1.3 jutut ovat config discejä eivätkä päivityksiä. Sinun pitää päivittää kloonichippisi firmware uudella wiikey 1.9g päivityksellä jos se edes toimii siinä. Ennen sitä et voi saada Super Mario Galaxyä mitenkään toimimaan.

Tässä linkki päivitykseen
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > wii > wii ja firmware 3.0
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy