kumpi on mielestänne parempi: psp slim vai psp fat
|
|
Esystem
Suspended permanently
|
7. joulukuuta 2007 @ 15:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Mun mielest slimi,mut mitä te ootte mieltä
|
Remary
Suspended due to non-functional email address
|
7. joulukuuta 2007 @ 16:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Slim vaik ei sitä ookkaan
|
Datamies
|
7. joulukuuta 2007 @ 20:13 |
Linkki tähän viestiin
|
slim tietenkin :D
Ei riemulla rajaa, kun himassa DATAA!!!
|
Termis
Suspended permanently
|
8. joulukuuta 2007 @ 17:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Riippuu susta ittestäs!
Slim:
+ Sisäinen flashi 64 kun fatis 32
+ TV out
+ Ohuempi ja kevyempi
- Ei infrapunaa
- Ai saa kaikkii homebrejeä toimii
Fat:
+ infrapuna
+ 1.50 kerneli -> kaikki homebrewit toimimaan
ja ei omasta mielestä oo mikään miinus vaik fat on paksumpi ja vähä painavempi.
|
Vaatu
Junior Member
|
8. joulukuuta 2007 @ 17:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Fat :p
Myynnissä Telewell EA-200
|
Pena13
|
19. joulukuuta 2007 @ 15:16 |
Linkki tähän viestiin
|
fat on parempi slim tuntuu muoviselta ja siinä ei toimi kaikki homebrewit :D
|
tooke
Newbie
|
19. joulukuuta 2007 @ 22:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Termis: Riippuu susta ittestäs!
Slim:
+ Sisäinen flashi 64 kun fatis 32
+ TV out
+ Ohuempi ja kevyempi
- Ei infrapunaa
- Ai saa kaikkii homebrejeä toimii
Fat:
+ infrapuna
+ 1.50 kerneli -> kaikki homebrewit toimimaan
ja ei omasta mielestä oo mikään miinus vaik fat on paksumpi ja vähä painavempi.
Oon aika samaa mieltä.. Mulla on fat, ja muutamalla kaverilla on slimi. et kyl niitä vit*ttaa kun ne ei saa toimimaan kaikkia mitä minä.. Ja ei mua ainakaan haittaa yhtää että on pikkusen painavempi, ja eipä tossa paksuudessa kyllä juurikaan oo eroa. Akutkin kestää saman verra, vaikka mulla on vielä psp:n oma akku. :D
|
kalma_84
Newbie
|
22. joulukuuta 2007 @ 21:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Omistan itse slimin ja olen kokeillut läskiä psp:tä. Läski ei käy kätee läheskää niin hyvin ku slim, jos haluu hyvän peli tuntuman niin slim mut jos haluu paljon homebrewejä niin sit fat.
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
22. joulukuuta 2007 @ 21:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti kalma_84: Omistan itse slimin ja olen kokeillut läskiä psp:tä. Läski ei käy kätee läheskää niin hyvin ku slim, jos haluu hyvän peli tuntuman niin slim mut jos haluu paljon homebrewejä niin sit fat.
Tuo asia rippuu siitä mihin on tottunut aina.
1.kone intel core 2 quad Q6600 3,2GHz B3,ATI Radeon HD4890 ,asus p5k, 4gb ddr2. Samsung T220HD 22" Näyttö.
2.kone FSC Amilo Pi 5030, T7250, HD2300, 3gb ram Samsung 226BW 22" näyttö
3.kone AMD 64 3200+ 2.204ghz, 1,5gb ram,6600gt. Samsung 226CW 22" näyttö
Ja kiviäkin kiinnostaa minun koneeni :)
|
Junior Member
|
27. joulukuuta 2007 @ 18:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Itselläni oli fat kunnes myin sen ja ostan slimin. Fattiin on tällä hetkellä enemmän homebrew ohjelmia mutta uskon ajan korjaavan tämänkin asian slimin suhteen.
Syy miksi tein tälläisen vaihtokaupan on se että slimissa on se video out joka on hyvä esin jos kantaa elokuvia mukana niin voi katso isosta tv:stä kaverien kanssa. Ja onhan sitä mukavampi kantaa mukana kun ei ole niin painava.
No perkele ku ei onnistu!!
|
Righer
Junior Member
19 tuotearviota
|
2. tammikuuta 2008 @ 23:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Fat tietenkin, Slimiin hankala saada homebrewejä ja Custom Firmwareja. Ei se haittaa yhtään jos painaa parikymmentä grammaa enemmän tai on pari milliä paksumpi.
-Righer
|
Newbie
|
4. tammikuuta 2008 @ 19:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Ite omistan Psp fat, Joululahjaksi sain ja hyvin on toiminu. En tiä nyt kumpi on parempi, en ole koskaan pidelly slimiä kädes mutta kai toi fat on parempi :D
|
Righer
Junior Member
19 tuotearviota
|
5. tammikuuta 2008 @ 20:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti COB1993: Ite omistan Psp fat, Joululahjaksi sain ja hyvin on toiminu. En tiä nyt kumpi on parempi, en ole koskaan pidelly slimiä kädes mutta kai toi fat on parempi :D
Juuri näin ;)
-Righer
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
5. tammikuuta 2008 @ 21:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä se on se fat, homebrewit, infrapuna jne..
|
Senior Member
|
5. tammikuuta 2008 @ 21:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Sen verran kokeilin kaverin Slim mallista PSP:tä, että totesin paksumman mallin sopivan paremmin omiin käsiini. Eli, jos ei mitään teknisiä ominaisuuksia luetella, niin sanoisin "fatin" olevan parempi (minulle). =D
:.Phantomenium.:
|
jawn1
|
7. tammikuuta 2008 @ 00:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Slimin näyttö on ainakin paljon kirkkaampi. Huomaan eron heti kun käytän vanhaa normi-PSPtäni. Ja akku todellakin kestää pidempään, saisivat nyt vaan Sonylta tai jostain julkaista sen paksumman akun takakannen niin mahtuis paksun akun kanssa kiinni. Eli slimin ostaisin tällä hetkellä itse, niinkuin teinkin. Pitäs vielä tosta vanhasta läskistä päästä eroon...
|
KooDos
Member
|
11. tammikuuta 2008 @ 19:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Qimmo: Kyllä se on se fat, homebrewit, infrapuna jne..
Jep, ei PSP:llä pärjää ilman homebrewiä, jonka valikoima on slimillä ''huono''.
|
Member
3 tuotearviota
|
11. tammikuuta 2008 @ 23:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Fat on mun mielestä parempi, mutta mitä infrapunalla voi tehdä?
Modattu PSP fat ja 2 gb muistari vaihdettaisiin Slimiin mielellään valmiiksi modattu tai ei.
Voisin maksaa väliä noin 70 €. Suunnilleen 70 € Kysy lisää.
|
KooDos
Member
|
12. tammikuuta 2008 @ 11:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Infrapunan avulla PSP:tä voi käyttää ''yleiskaukosäätimenä'' elektronisille laitteille (TV, Stereot, DVD soitin yms..), ja esimerkiksi lähettää Dataa PSP:stä kännykkään ja päinvastoin.
|
Member
3 tuotearviota
|
12. tammikuuta 2008 @ 21:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Voisiko joku antaa jonkun ohjelman, jolla psp tä voi käyttää vaikka kaukosäätimenä. En googlettamalla löytänyt.
Modattu PSP fat ja 2 gb muistari vaihdettaisiin Slimiin mielellään valmiiksi modattu tai ei.
Voisin maksaa väliä noin 70 €. Suunnilleen 70 € Kysy lisää.
|
Arkansan
|
13. tammikuuta 2008 @ 11:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Slim oli eka PSP jonka käteen sain (silloin kun psp:n ostin) ja nyt kun on kumpaakin kokeillut niin en kyllä vaihtaisi. Kaikki mitä olen tarvinnut (Puolen tusinaa emulaattoreita) on toiminut slimillä täysin moitteitta, joten ainakin itselleni sopivin vaihtoehto.
|
Kautmi_
Junior Member
6 tuotearviota
|
13. tammikuuta 2008 @ 11:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Toivottavasti tuolla slim&litellä toimii nuo homebrewit, kun tilasin pari päivää sitten ton slim&liten, enkä tilannut ollenkaan siihen pelejä:D Onko kellään mitään tietoa että onko tuossa slim&lite paketissä jonkinlainen muistikortti mukana?
Abit IP35, Intel Core 2 Duo e6320, DDR2 4Gb 800Mhz, Windows 7 x64, Ati Radeon X 1950 PRO
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
13. tammikuuta 2008 @ 13:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Siinä taitaa olla 32mt muistari joka ei riitä mihinkään paitsi pelitallennuksin.. ja siinä ei toimi vielä kaikki HOMEBREWIT mutta UMD levyjen varmuuskopioit kylläkin toimivat.
|
KooDos
Member
|
13. tammikuuta 2008 @ 13:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti donaldank: Voisiko joku antaa jonkun ohjelman, jolla psp tä voi käyttää vaikka kaukosäätimenä. En googlettamalla löytänyt.
IRshell.
|
Mainos
|
|
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
13. tammikuuta 2008 @ 17:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Tässä ohjeet
EDIT: Siis siihen kuinka käyttää PSPtä kaukosäätimenä. (infrapunalla)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. tammikuuta 2008 @ 17:52
|