User Käyttäjä Salasana  

torstai 9.1.2025 / 22:31
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > levymerkki ja tilaus/ostopaikka,
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Levymerkki ja tilaus/ostopaikka,
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member

11 tuotearviota
_
8. joulukuuta 2007 @ 12:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli hakusessa olisi paikka mistä saisi tilattua/ostettua hyviä levyjä XO:lle. Tällä hetkellä olen testannut vain Verbatimin levyjä joita ei ainakaan minun boxi lue.

Tietokone; Emo=Asus PRIME B450-PLUS, Prosessori=AMD Ryzen 7 2700X, Nayttis=Asus GTX 970 turbo, Muisti=16gb 3200Mhz DDR4, Kovalevytila=250gb SSD/15TB normaali.
ArchDevil
Member

1 tuotearvio
_
8. joulukuuta 2007 @ 14:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mcmopo:
Eli hakusessa olisi paikka mistä saisi tilattua/ostettua hyviä levyjä XO:lle. Tällä hetkellä olen testannut vain Verbatimin levyjä joita ei ainakaan minun boxi lue.
Auttaisi jos kertoisit mitä ja millä ohjelmalla olet yrittänyt polttaa, niin voisi alkaa miettimään miksi ei toimi. Yleisesti ottaen Verbatimin levyt ovat kaikkein parhaimpia varmuuskopiokäyttöön ja ainakin luulisin, että tarvitset levyjä juuri siihen. Oletko varmasti kokeillut DVD+R DL levyjä, sillä nuo miinus levyt eivät toimi boxissa? Ja olivatko levyt varmasti oikein poltettuja, eli jos ne olivat pelejä, niin käytitkö CloneCD:tä tai jotain muuta sopivaa ohjelmaa polttamiseen?

Jos noista ei löydy ratkaisua, niin kannattaa ostaa yksittäisiä levyjä jostain ATK-liikkeestä ja kokeilla mitkä toimivat. Ei kannata tilata isoa pakettia levyjä ja todeta sitten, etteivät ne toimikaan.
Senior Member

11 tuotearviota
_
9. joulukuuta 2007 @ 14:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Polttaminen on tapahtunut imgburn:lla ja clone cd:llä ja levyt on kyllä DVD+R DL levyjä. Tein kaverille muutamakuukausi sitten pari varmuuskopiota, joten polttotyylissa tai kopion tekemisessä ei pitäisi olla ongelmia.

Tietokone; Emo=Asus PRIME B450-PLUS, Prosessori=AMD Ryzen 7 2700X, Nayttis=Asus GTX 970 turbo, Muisti=16gb 3200Mhz DDR4, Kovalevytila=250gb SSD/15TB normaali.
ArchDevil
Member

1 tuotearvio
_
9. joulukuuta 2007 @ 16:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Polttaminen on tapahtunut imgburn:lla ja clone cd:llä ja levyt on kyllä DVD+R DL levyjä. Tein kaverille muutamakuukausi sitten pari varmuuskopiota, joten polttotyylissa tai kopion tekemisessä ei pitäisi olla ongelmia.
Oletko sitten täysin varma, että firmwaren vaihto on onnistunut kunnolla, jos et ole vielä saanut yhtään varmuuskopiota toimimaan? Mikä virheilmoitus tulee, kun yrität pelata noille Verbatimin levyille poltettuja pelejä? Yksi mahdollisuus olisi tietenkin DVD-aseman lukupään säätö.
Senior Member

11 tuotearviota
_
10. joulukuuta 2007 @ 17:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ArchDevil:
Oletko sitten täysin varma, että firmwaren vaihto on onnistunut kunnolla, jos et ole vielä saanut yhtään varmuuskopiota toimimaan? Mikä virheilmoitus tulee, kun yrität pelata noille Verbatimin levyille poltettuja pelejä? Yksi mahdollisuus olisi tietenkin DVD-aseman lukupään säätö.
No ostin boxin kaytettynä (viallisena ja korjasin). Mitä nyt tähän mennessä sain tietoon vanhalta omistajalta niin hän itse oli saanut toimimaan Verbatimin levyt ihan hyvin.

Etsin googlella vastausta ja löysinkin tiedon joltain foorumilta että Double Layer - Printable levyt ei toimi niin hyvin kuin normaalit. No käyn tuossa jokupäivä töitten jälkeen ostelemassa toisia levyjä ja katson pitääkö tuo paikkaansa.

Mainos
_
__

_
ArchDevil
Member

1 tuotearvio
_
10. joulukuuta 2007 @ 17:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen käyttänyt juuri noita Verbatimin printable levyjä ja hyvin ovat toimineet yhdessätoista eri boxissa, joissa olen niitä kokeillut. Toinen levymerkki jota olen käyttänyt, mutta vähemmän, on Maxell ja niidenkään kanssa ei ole koskaan ollut mitään ongelmia.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > levymerkki ja tilaus/ostopaikka,

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy