User Käyttäjä Salasana  

maanantai 15.9.2025 / 00:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > ulkoinen kovalevy haussa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ulkoinen kovalevy haussa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Pelaaja91
Newbie
_
10. joulukuuta 2007 @ 16:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt olisi tarvetta extra muistille, eli olen ostamassa uutta ulkoista kovalevyä. Ikävä kyllä, en tiedä kovalevyistä juurikaan mitään, joten en tiedä mikä merkki on hyvä ja kestää, ja mikä taas huono joka kuumenee ja menee hajalle. Tilaa saisi olla n.200-300gb. Eli jos joku voisi jakaa tietämystään kovalevyistä ja kertoa mikä olisi varteen otettava vaihtoehto joka kestää ja on myös nopea (mahd. halpa myös) :)
Onko tuollaiset Seagaten
kovalevyt millaisia? Buffalot kuulema ovat suunilleen kertakäyttö kamaa(korjatkaa jos olen väärässä?)

Nyt kirjoittamaan kokemuksia kovalevyistä :)
pseDe
Suspended due to non-functional email address
_
10. joulukuuta 2007 @ 20:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on ollu buffalon 250gb kovo nyt puolisen vuotta eikä oo ilmenny mitää ongelmii.

Pari kertaa pudonnu lattialle eikä ollu moksiskaa.

Laciekin voisi olla vaihtoehto?
Pelaaja91
Newbie
_
11. joulukuuta 2007 @ 17:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko laciella 250gb malleja ja onko ne minkä hintaisia?
Jokru
Member
_
11. joulukuuta 2007 @ 19:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itsellä lacien 250gb. maksoin vajaa vuosi sitten 90?. Nykyisin saat varmasti vielä halvemmalla. Hyvin on pelittänyt ainakin itsellä.
Mainos
_
__

_
schnappi
Suspended due to non-functional email address
_
11. joulukuuta 2007 @ 19:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on käytössä ollut juuri tuollainen seagate.. ja hyvin toimii :D

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > ulkoinen kovalevy haussa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy