User Käyttäjä Salasana  

perjantai 31.1.2025 / 07:52
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > arkistojen aarteet > vcd ja svcd -formaatit > mitä hyviä ilmaisia softia dvd:n toistoon??
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mitä hyviä ilmaisia softia dvd:n toistoon??
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
spetteri
Junior Member
_
10. elokuuta 2002 @ 17:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mistä ja mitä ohjelmia suosittelet dvd:n toistoon...?
Haen siis ennenkaikkea täysin ilmaisia ohjelmia, en mitään winDVD:n tapaista (vaikka varmasti loistava onkin) trial-versioo jossa et voi kattoo leffaa kun 30min tai kuunnella musiikki kun min.
Esitelkää softia ja kertokaa kokemuksia...

x86
Inactive
_
11. elokuuta 2002 @ 07:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ainut ilmainen dvd-softa jonka tiedän on FreeDVD niminen. Testasin sitä ja kyllä toimi mutta mulla kuva oli pikseleitä ja värivirheitä täynnä. En tiedä johtuko se näytönohjaimesta mutta win ja powerDVD:llä on loistava kuva.
Jos tarvit ilmaista niin kopsaa se jostain. Eti hakukoneella.
Trilogy
Senior Member
_
11. elokuuta 2002 @ 08:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mediasoitin osaa dvd:n.
Suosittelen kuitenkin PowerDVD:n ostoa.
Kyseinen ohjelma ei paljoa maksa.
spetteri
Junior Member
_
11. elokuuta 2002 @ 13:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo...mulla on jo PowerDVD (taitaa olla 3-versio), mut se ei enää pelitä XP:n kanssa. Liekkö siihen toimivaa päivitystä, siis xp-päivitystä ollenkaan olemassa. En ole ainakaan löytänyt, voi olla että en osaa hakea oikeilla sanoilla.
Mulla on myös purkukortin oma softa DVDStation...mutta se ei toista kaikkia levyjä ongelmitta (esim. Lord of the rings)
Eikä toi freeDVD/WMP poista tota ongelmaa.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. elokuuta 2002 @ 13:28

Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
11. elokuuta 2002 @ 13:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
WMP tarttee MPEG-2 koodekin..
Trilogy
Senior Member
_
11. elokuuta 2002 @ 13:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä mun PowerDVD 3 toimii täydellisesti XP:ssä.
spetteri
Junior Member
_
11. elokuuta 2002 @ 13:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
WMP toimi ainakin samoilla codecilla ku toi FreeDVD...
Mulla windows xp herjaa vaan jostain ongelmasta jne. ja pyrkii lähettämään virheraporttia microsoftille.
Ootko lisänny siihen omaas Poweriin jotain patchia?
Regan
Suspended due to non-functional email address
_
13. elokuuta 2002 @ 14:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Zoomplayerkin pyörittää DVD:tä loistavasti kun on dvd mode päällä. ja muistaakseni ilmainen.
spetteri
Junior Member
_
13. elokuuta 2002 @ 15:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, vois olla ihan jees ohjelma, mut siitä pitäs maksaa jonkin verran että sais just DVD-toiminnot siihen päälle = (
Mut mun pitää varmaan ihan ostaa sellanen käypänen ohjelma...
Regan
_
14. elokuuta 2002 @ 17:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei ees tarvi...ainakaan omassani
spetteri
Junior Member
_
14. elokuuta 2002 @ 17:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No hitto...jos en ihan tyhmä ole niin mun versiossa pitää ainakin maksaa se lisenssi maksu tms. että tulee DVD-toiminto päälle. Versio 2.71
Vai onks sulla sitten jokin aikaisempi versio jossa ei pidä vielä maksaa. Jos on niin sano mikä niin lähden metsälle.
Trilogy
Senior Member
_
14. elokuuta 2002 @ 17:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Power DVD:ssäni ei ole mitään päivityksiä.
Regan
_
15. elokuuta 2002 @ 11:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep jep zplayer 2.40 ja ilmasta on ollut ainaskin tähän päivään asti ja toiminut loistavasti.
spetteri
Junior Member
_
15. elokuuta 2002 @ 11:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep jep...toimiihan toi (2.4) ihan ok. Ilmanen on kuten sanoit.
Harmi vaan sekään ei pysty toistamaan tota The Lord of the Rings DVD:tä ongelmitta. Sitä ei myöskään toista freeDVD ei WMP. Ainoastaan noi maksulliset softat sen tekee...
ainakin toi WinDVD.
Sen takia mä hain näitä ilmasii softia.
Regan
_
15. elokuuta 2002 @ 16:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eihän sulla oo viallista LOTRia vaan..ku luin joltain foorumilta että muillakin on ollu LOTRIssa jotain häikkää...?? En tiä..vai mitä ongelmaa se tuottaa?
spetteri
Junior Member
_
16. elokuuta 2002 @ 17:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En siis ole ainoa...hhe...mut kävin kaupassa missä sen ostin niin siellä se toimi moitteettomasti. Tosin ihan dvd-soittimella, ja sehän riittää kauppiaalle. Tuote toimii ja sillä hyvä.
Mun pitää vaan löytää softa joka hoitaa toiston ongelmattomasti.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. elokuuta 2002 @ 17:42

Trilogy
Senior Member
_
16. elokuuta 2002 @ 19:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Usko jo hyvällä, Power DVD hoitaa Lotrin!
spetteri
Junior Member
_
16. elokuuta 2002 @ 21:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no hyvä mies uskonhan minä, mut jos luet jutun/kysymyksen niin ymmärrät. Etsin ilmaisia toisto-softia, ENKÄ maksullisia kuten POWEDVD:si! Ilmainen se todellakaan ei ole...
Trilogy
Senior Member
_
16. elokuuta 2002 @ 21:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No puoli-ilmainen se ainakin on. Uskallan jopa sanoa että pitäisi kuulua kaikkien dvd-asemien kylkiäisenä :)
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
17. elokuuta 2002 @ 04:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
PowerDVD 3:nen toimii XP:ssä.
Sulla on varmaan jotain häikkää käyttiksessä..
x86
Inactive
_
17. elokuuta 2002 @ 06:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei hyvä mies!

Jos se niin vaikeaa on ostaa vaikka PowerDVD:tä
(joka kyllä tulee melkein kaikkien asemien mukana) niin mene johki hakukoneseen ja kirjoita "PowerDVD warez", niin eiköhän ala löytyä "ilmaisia PowerDVD:eitä"...
Trilogy
Senior Member
_
17. elokuuta 2002 @ 07:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Jos se niin vaikeaa on ostaa vaikka PowerDVD:tä
(joka kyllä tulee melkein kaikkien asemien mukana) niin mene johki hakukoneseen ja kirjoita "PowerDVD warez", niin eiköhän ala löytyä "ilmaisia PowerDVD:eitä"...
Siinä vaiheessa kun bsa koputtaa ovelle niin Power DVD ei olekaan niin ilmainen.

Ja hieman Power DVD:n hinnoista...

www.verkkokauppa.com myy kyseistä ohjelmaa seuraavin hinnoin:

Power DVD 3: 7,40 euroa
Power DVD 4: 13:10 euroa

"Tämän tuotteen hinta on oikein - tämä on oikeasti näin edullinen, mukana ei vain tule ohjekirjaa. Mainostettu"

Eli ei pitäisi kenenkään kukkaroa tuntuvasti laihduttaa kyseinen ohjelma.
spetteri
Junior Member
_
17. elokuuta 2002 @ 08:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jeps...ja jeps...en tiedä mutta olen kuullut/ainakin kaverilla on sama ongelma ton PowerDVD 3 kanssa. Samoin olen eri foorumeista kuullut samoin. Siis nimenomaan PowerDVD 3 joka on tullut Geforce 2 MX tai GTS:n kylkiäisenä. Ne ovat kuulemma kovin bugisia, en tiedä miks...mutta siksi todennäiköisesti toi mun PowerDVD 3 ei toimi XP:ssä...

Ja totta puoli-ilmainen kyllä taitaa olla toi Poweri...kiitos noista hintatiedoista...se raottaa mun kukkaron sille softalle.

Ja mitä tulee tohon warez-juttuun, niin mä jätän sen puolen ihan rauhaan...sattui kerran aika pahasti sen kanssa...olin väärässä paikassa, väärään aikaan.
Khauron
Moderator
_
17. elokuuta 2002 @ 08:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
BSA ei ole se elin joka Suomessa valvoo noita laittomia softia yksityisiltä ihmisiltä. Eikä varsinkaan valvo minkään säälittävän PowerDVD:n laitonta käyttöä. BSA = Business Software alliance (?). Ja yhtiölle kuuluu vain MS:n, Adoben ja Corelin tuotteet.

Älkää nyt käsittäkö väärin, en tue laitonta softaa, vaaan halusin vain korjata asian.
Mainos
_
__

_
Trilogy
Senior Member
_
17. elokuuta 2002 @ 10:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos korjauksesta :)
Itselläni on LG:n dvd-aseman mukana tullut Power DVD 3 joka toimii GF2 mx kortilla loistavasti ilman mitään ongelmia...

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > arkistojen aarteet > vcd ja svcd -formaatit > mitä hyviä ilmaisia softia dvd:n toistoon??

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy