User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 1.2.2026 / 05:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > call od duty 4 multiplayer ongelma.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
CAll od duty 4 Multiplayer Ongelma.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Erzbo
Newbie
_
11. joulukuuta 2007 @ 16:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen pelannut aiemmin call of duty 4 veljeni cd:llä hän asensi sen ekana koneelleen ja sitten minä. Ny kun ostin omal cod4 cd:n niin multiplayer toiminto ei toimi mistä tämä johtuu?
Poistin veljeni cd:llä asennetun ja asensin omalla cd:llä ja cd keyllä uudestaan.
Single player kyllä toimii.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. joulukuuta 2007 @ 18:34

Senior Member
_
11. joulukuuta 2007 @ 18:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Poistin veljeni cd:llä asennetun
Varmasti poistit kaikki teidostot?

Ja onko peli Steamin kautta tilattu tai muuten siihen yhteydessä?

Paahtimeni paahtaa leivän kuin leivän.
Erzbo
Newbie
_
11. joulukuuta 2007 @ 18:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
painoin siitä uninstall jutusta ja sitten etsin tiedostoja call of duty nimellä eikä mitään löytänyt.
Jerkku95
Suspended due to non-functional email address
_
13. tammikuuta 2008 @ 17:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun menen siihen multiplayer juttuun ja sieltä siihen "Join server", ni siellä ei näy ne serverit. Mikä mättää?

Singleplayer kyllä toimii.
Mainos
_
__

_
CodTeme
Newbie
_
19. helmikuuta 2008 @ 16:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla ainakin css ei kanssa näkyny servut.kato että estääkö virustorjunta ohjelma sen mulla esti niin ei näkyny servuja :/
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > call od duty 4 multiplayer ongelma.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy