User Käyttäjä Salasana  

perjantai 7.3.2025 / 00:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > verkko myös kuvalle?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Verkko myös kuvalle?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Mitro
Junior Member
_
12. joulukuuta 2007 @ 02:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostin PS3 ja sille tarkoitus laittaa wlan himaan pystyyn.
Onko mahdollista tunkea wlan verkkoon jotenkin myös divx tai muita leffoja tietokoneen tai digiboksin kovalevyltä?
Tarkoituksena olisi siis katsoa niitä vaikkapa makuuhuoneen telkusta?

Olen katsellut nyt sitä buffalon airstationia mut aika newbie ni en oikeen hiffannu olisko toi mahdollista?
Kukahan tuon buffalon maahantuoja on?

Mitä siltä makuuhuoneessa olevalta "playeriltä" vaaditaan?
KISS dvd soittimet ainakin suoriutuisivat ko. tehtävästä, entä soittaakohan
squeezebox muutakin kuin musiikkifiluja...?

Onko kukaan foorumilla rakennellu vastaavaa audio/data/video linkkiä???
Senior Member

5 tuotearviota
_
12. joulukuuta 2007 @ 09:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä minä ainakin pystyn katsomaan tietokoneelta divxää kun itse videotiedosto sijaitsee toisen koneen kovalevyllä. Jopa Wlanin ylitse. Eiköhän allmighty PS3 pysty myös tähän. Ainakin se on teknisesti mahdollista moinen viritelmä, kunhan vain PS3 ymmärtää...

Mitro
Junior Member
_
13. joulukuuta 2007 @ 01:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti delffi:
Kyllä minä ainakin pystyn katsomaan tietokoneelta divxää kun itse videotiedosto sijaitsee toisen koneen kovalevyllä. Jopa Wlanin ylitse. Eiköhän allmighty PS3 pysty myös tähän. Ainakin se on teknisesti mahdollista moinen viritelmä, kunhan vain PS3 ymmärtää...
Joo siis ton minäkin ymmärsin mutta sit pitäis saada kuvasignaali digiboksilta makuuhuoneen plasmalle...
Tollasta olen katsellut:
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=23376

Mut onko tossa wlan tukiasema mukana ja onko toi nyt niinku lähetin vai vastaanotin???
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > verkko myös kuvalle?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy