User Käyttäjä Salasana  

tiistai 7.1.2025 / 00:57
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox > en tiedä kuuluuko tänne mutta...
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
En tiedä kuuluuko tänne mutta...
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
oonjoo
Junior Member
_
12. joulukuuta 2007 @ 18:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo eli mulla on itelläni xbox pelikonsoli. Siinä on 120giganen kovalevy sisällä ja modpiiri. Sisälle kopioituna noin 40 kpl pelejä. Minulla on 2 kpl alkuperäisiä xbox ohjaimia ja kaukosäädin/lukija. Kaikki piuhat sun muut löytyy. Varsinainen kysymys on että missä olisi sivu jossa voi tehdä vaihtoilmoituksia. Tarkoitus olisi saada vaihdettua tuo xbox 360seen kahdella ohjaimella tai sitten myytyä esim. huuto.netissä. En tiedä onko täällä sallittua tehdä myynti ilmoituksia, mutta minulle voi pistää e-mailia jos on kiinnostusta.
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
12. joulukuuta 2007 @ 19:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox > en tiedä kuuluuko tänne mutta...

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy