User Käyttäjä Salasana  

perjantai 31.1.2025 / 01:03
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > afterdawn.com:n palauteloota > ip-bannit nikien kyrbiina, super_x, kampela... käyttäjälle
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
IP-bannit nikien kyrbiina, super_X, Kampela... käyttäjälle
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jmpk
Suspended due to non-functional email address
_
11. heinäkuuta 2005 @ 18:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Miks mä roikkuisin näsinneulassa narunjatkona?
Saaks sieltä hypätä benjihypyllä vai?
Tuo oli kuvainnollinen vertaus hirttämiselle. Mielikuvitusta saa käyttää.

Sori oli pakko

-JMPK-
Pahviaivo
Suspended permanently
_
11. heinäkuuta 2005 @ 18:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No mä teen sit särkänniemi topicin.Totta kai mä nyt semmosen saan tehä.
Moderator

7 tuotearviota
_
11. heinäkuuta 2005 @ 19:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tässä threadissa oli jossain vaiheessa puhetta että ilmotetaan jos tekee uuden nickin ja nyt teki, se on tiedossa mutta bannit puuttuu.. mika anto mahdollisuuden mutta parin päivän aikana olet osoittanut sen että ansaitset bannit, Pahviaivo.. ja ei tarttee enää tulla tekee uuttaa nickiä vaan jätä nyt jo meidät rauhaan..

puhe oli että bannitaan välittömästi jos uus nick tulee.. nyt toteutetaan se kanssa kun ei mikan antama aika näytä parantaneen tätä trollia!!!
Quote:
Kaverilta lähemmäs 100 viestiä kolmen vuorokauden aikana, tuskin kukaan haluaa tällaisia tulevia Senior Membereitä tänne.

Dvd-mies
Member
_
11. heinäkuuta 2005 @ 19:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jee, Kyllä taas on fiksukaveri tehny comebackin... Eikö tuota saada jo bannattuu, ei jaksas koko ajan kattoo viestejä mitä toi supersankari on kirjotellu. Banaania Pahville kiitos!

Quot homines, tot sententiae.
Pahviaivo
Suspended permanently
_
11. heinäkuuta 2005 @ 19:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En tykkää oikein banaanista.Omena on parempaa.
SithLord
Member
_
11. heinäkuuta 2005 @ 19:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"Hän teki comebackin vaikkei koskaan missään ollutkaan"
Ps. Kummeli rulez!!

Osta elämä Pahvi..

E6300 | Gigabyte DS3 | Corsair 5400UL "Fatbody" | 7600 GT
Pahviaivo
Suspended permanently
_
11. heinäkuuta 2005 @ 19:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei elämää voi ostaa.
Senki.....no jaa.Ei mtn.
Laittakaa lukkoon tämä aihe.
Pliiiiiiiiis.

ps.Kummeli rulez.
SithLord
Member
_
11. heinäkuuta 2005 @ 19:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä sun kannattas käydä kattomassa uutta elämää Anttilan ale korista.

Moderator

7 tuotearviota
_
11. heinäkuuta 2005 @ 19:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei ruokita trollia.. toivotaan että joku mode ottaa ja bannaa mahd. nopeesti ja Pahviaivo tajuais että ei tule tänne enää.

Pahviaivo
Suspended permanently
_
11. heinäkuuta 2005 @ 19:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Heh heh ja heh.
Riittääkö jo vai haluutteko vielä jatkaa tota?
Älkää änkyttäkö vastaan että "Mitä mä oon tehny?"
Tiiätte itekin.
Moderator
_
11. heinäkuuta 2005 @ 19:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei tää homma toimi...rauha maahan ja toivottavasti pidemmäksi aikaa.

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
Member
_
11. heinäkuuta 2005 @ 20:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pitihän se arvata, että kohta tämä alkaa tälläkin forumilla. On pysynyt tähän saakka melko siistinä, mutta mikäänhän ei ole ikuista :(
Moderator

7 tuotearviota
_
11. heinäkuuta 2005 @ 20:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitos mika, nyt pidetään muistissa se että toi jos tulee takas ei anneta yhtään aikaa näyttää onko parantanut tapansa.. näyttänyt jo sen niin monella nimimerkillä.. :-)

Moderator
_
11. heinäkuuta 2005 @ 20:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Harvinaista tämä on ollut. Sen aikaa, kun itse oon täällä ollut, niin tämä on ainoa, joka saa muut käyttäjät ja välillä mutkin polttamaan hihat. Ei tää pysty tapojaan parantamaan vaikka vähän syytä on muissakin ja kun kerran 1+n käyttäjää tahtoo siitä eroon, niin..
Quote:
nyt pidetään muistissa se että toi jos tulee takas ei anneta yhtään aikaa näyttää onko parantanut tapansa.. näyttänyt jo sen niin monella nimimerkillä.. :-)
Oot täysin oikeassa..oli mun oma moka, kun tää touhu taas pääsi vähän valloilleen. Saisi kohta dRD pistää sen pikku uhkauksen täytäntöön.

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. heinäkuuta 2005 @ 20:11

Moderator

7 tuotearviota
_
11. heinäkuuta 2005 @ 20:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no muistetaan jatkossa että ei olla liian kilttejä ;-)

mutta hyvä kun ainakin toistaiseksi päästiin hänestä..

ja kannatti pitää tää thread auki.. voi ilmottaa taas jos vielä tulee häiriköimään..

Senior Member
_
12. heinäkuuta 2005 @ 12:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin. Ja pakko sanoa: Tekee jotain topikkeja, rupeaa aukomaan päätään, selittää että on syytön ja pyytää sulkemaan koko jutun, ja sitten sama alusta..

jhvisto
Member

2 tuotearviota
_
12. heinäkuuta 2005 @ 20:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niinpä, kyllä se varmaan kohta tulee taas uudelleen.. :D

dafge
Member
_
12. heinäkuuta 2005 @ 22:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannatetaan niin ehdottomasti kuin mahdollista. Jos joku ei ehtinyt ensin niin tässä tälle trollarille vielä sopiva linkki http://kempele.fi/~skyostil/uv/ostaelama/ Voisi herra kampela mennä takaisin pelaamaan runescapea, siinä vasta sopiva peli hänelle www.runescape.com . Bannit!
Gamer90
Suspended permanently
_
13. heinäkuuta 2005 @ 08:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostakaa te kaikki itse elämä jos teillä ei oo hei mitään tekemistä muuta kun jatkaa tätä hemmetin sonta topiccia.
Blond
Member
_
13. heinäkuuta 2005 @ 08:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joko jo? :(

Yhtä hankala kuin Soneran Kestoetu-sopimus
Gamer90
Suspended permanently
_
13. heinäkuuta 2005 @ 08:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä joko jo?
SithLord
Member
_
13. heinäkuuta 2005 @ 08:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voi v***u! Oot vissiin Pahviaivo taas tehny uuden nickin. Et vissiin luovuta helpolla?

Gamer90
Suspended permanently
_
13. heinäkuuta 2005 @ 08:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pahviaivo?
Taiat ite olla "pahviaivo."
Vai?
Dvd-mies
Member
_
13. heinäkuuta 2005 @ 08:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Tää on varmaan tehty mulla umpiluusta, kaikki nestemäinen valui alas suusta, pärstältäni olin niinkuin punatulkku ja kavereiden mielestä jo aivan täysi m****!
Suunnilleen kaikki mitä ajattelen eräästä käyttäjästä...

Quot homines, tot sententiae.
Mainos
_
__

_
Senior Member
_
13. heinäkuuta 2005 @ 08:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jaahas, "koulun Kingi" tuli taas.

afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > afterdawn.com:n palauteloota > ip-bannit nikien kyrbiina, super_x, kampela... käyttäjälle

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy