Väkivaltaisin elokuva mitä olet katsonut.
|
|
jartar
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
10. joulukuuta 2006 @ 08:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TommiR: Olen aina ollut splatter leffojen ystävä ja on vaikea sanoa väkivaltaisinta leffaa, mutta yksi mieleenpainuvimmista ja ahdistavimmista on kyllä ollut tuo vanha kunnon Teksasin moottorisaha murhaaja. Aivan loistavasti ohjattu/kuvattu leffa!! Ex-tyttöystävä ei pystynyt katsomaan loppuun asti, sillä meni hermot kun se tyttö kirkuu ja huutaa ties kuinka kauan ja mm. silmää kuvataan läheltä ja voi nähdä kun verisuonia katkeilee. Kaiken kaikkiaan loistava elokuva!! Uudelleen filmatisointia en ole katsonut, enkä luultavasti katsokkaan.
Minun mielestä tuo leffa on todella tylsä ja kaikkea muuta kuin mitä sen maine on. Ajattelen myös että tuota leffaa ei muistaisi kukaan ilman noin hyvää nimeä...
Niin ne mielipiteet vaihtuu.
|
Harmagedn
Junior Member
|
10. joulukuuta 2006 @ 09:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TommiR: Olen aina ollut splatter leffojen ystävä ja on vaikea sanoa väkivaltaisinta leffaa, mutta yksi mieleenpainuvimmista ja ahdistavimmista on kyllä ollut tuo vanha kunnon Teksasin moottorisaha murhaaja. Aivan loistavasti ohjattu/kuvattu leffa!! Ex-tyttöystävä ei pystynyt katsomaan loppuun asti, sillä meni hermot kun se tyttö kirkuu ja huutaa ties kuinka kauan ja mm. silmää kuvataan läheltä ja voi nähdä kun verisuonia katkeilee. Kaiken kaikkiaan loistava elokuva!! Uudelleen filmatisointia en ole katsonut, enkä luultavasti katsokkaan.
Minun mielestä tuo leffa on todella tylsä ja kaikkea muuta kuin mitä sen maine on. Ajattelen myös että tuota leffaa ei muistaisi kukaan ilman noin hyvää nimeä...
Vai tylsä??.......No onhan se jo kyllä melkoinen leffawanhus,mutta tuon ajan kovinta kamaa se kjyllä etusti!! Itse osaan arvostaa näitä
kulttiklassikoita kuin pitääkin.Klassikko mikä klassikko niele se piste.
|
jartar
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
10. joulukuuta 2006 @ 10:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Vai tylsä??.......No onhan se jo kyllä melkoinen leffawanhus,mutta tuon ajan kovinta kamaa se kjyllä etusti!! Itse osaan arvostaa näitä
kulttiklassikoita kuin pitääkin.Klassikko mikä klassikko niele se piste.
[/quote]
Et voi kertoa minulle mitä mieltä olen asioista.
Ihan sama mitä se on joskus ollut. Nyt se vaan ei ole mielestäni yhtään mitään muuta kuin hyvän nimen omaava leffa.
|
Junior Member
|
14. joulukuuta 2006 @ 15:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Running Scared.
|
Sakarias
Suspended due to non-functional email address
|
18. joulukuuta 2006 @ 18:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Miksi kukaan ei ole muistanut Peckinpahin leffoja. Esim. Hurja joukko, Olkikoirat tai Bring Me the Head of Alfredo Garcia. Keisarin sateenvarjo (muistanko oikein) on aika rankka kiinalainen suurtuotanto. Sisältää aika paljon väkivaltaa. Italilaisia juttuja on mainittu useita. Lisätään vielä Giallo a Venezia (1979). En ole nähnyt, mutta on kuulemma rankka.
|
rkl82
|
18. joulukuuta 2006 @ 20:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti CoB92: Braindead... toisena tulee Evil Dead II
Noi on kyllä ihan komediaa... Saa nauraa mahansa kipeäksi.
|
Senior Member
15 tuotearviota
|
19. joulukuuta 2006 @ 02:51 |
Linkki tähän viestiin
|
niin mutta nyt kysyttiin väkivaltaisinta :D ei pelottavinta
1337 viestiä kirjoitettu 31.3 2008
|
joouni
|
20. joulukuuta 2006 @ 21:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Väkivaltaisin...Jesus Camp dokumentti. Yhtään verta ei roisku missään välissä, mutta lapsiin kohdistuvaa henkistä väkivaltaa on sitäkin enemmän. Jos dokumentin aihetta pitäisi verrata johonkin, niin natsi saksan propaganda koneisto tulee ensimmäisenä mieleen, mutta nämä keskittyy lähinnä ~4-12 vuotiaisiin lapsiin. Toiminta on vain muka hyväksyttävämpää ja kunniallista, koska se vain tapahtuu uskonnon varjolla. Jos ei halua pilata muuten täysin hyvää päivää, niin kannattaa ehdottomasti jättää tämä dokumentti väliin.
Tämän voisi kyllä mainita ihan yhtä hyvin surullisin ja kauhu elokuva aiheissakin. Ja kyllä olen nähnyt reilusti suurimman osan, noista jo mainituista toiminta/kauhu/splatter/draama jne. pätkistä, mutta nämä sairaat hullut vie kyllä voiton...olisikin vain yksi fiktio elokuva muiden joukossa.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. joulukuuta 2006 @ 22:06
|
Pazi20
Junior Member
|
26. joulukuuta 2006 @ 22:25 |
Linkki tähän viestiin
|
laitetaan nyt uusimmat:
SAW 1&2 (kolmonen katsomatta)
Hostel
Bad taste on kyllä legenda, tuli intissä katsottua päivystys hommissa moneen kertaan :D
ABIT IP35-E
Intel Core 2 Quad Q6600
Sapphire Radeon HD3870
Corsair 2x1gt ddr2 800mhz
Samsung SP 120gt + Seagate Barracuda 320gt
Be Quiet Dark Power 430w
|
DavRic
Newbie
|
27. joulukuuta 2006 @ 16:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Cannibal Holocaust on yksi sairaimpia elokuvia mitä olen nähnyt. Elokuva on enemmän kuin sairas... en suosittele katsomista ellet halua nähdä kyrvän leikkaamista ja muuta epämääräistä... ja The Punisher on kyllä loistava elokuva suosittelen lataamista...siis ostamista. :D
|
Member
|
28. joulukuuta 2006 @ 15:04 |
Linkki tähän viestiin
|
sairain, väkivaltaisin ja pimein leffa mitä olen koskaan nähnyt on BAD TASTE!! tosin aika vanha ja halpa tuotantoleffa. kannattaa katsoa jos e ole nähnyt, niin tietää mistä puhun... :)
|
Harmagedn
Junior Member
|
29. joulukuuta 2006 @ 04:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Sairainpiin baanoihin kuuluu mielestäni Ilsa she the wolf of the ss!
Kohtaus,jossa juutalaisneitoa kiehutetaan elävänä kiehuvassa altaassa
ihon palaessa irti on jotain millaista ei elokuviin saisi edes laittaa piste.
|
Harmagedn
Junior Member
|
29. joulukuuta 2006 @ 06:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Ai niin ja onhan nuo guinea pigitkin ökysairaita.Bäät teist(bad taste komedia)on sairaan hauska!
|
Jahuu
Junior Member
1 tuotearvio
|
30. joulukuuta 2006 @ 22:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Ekana tulee mieleen American History X, mutta on niitä varmaan väkivaltaisempiaki.
E8400
3gb 800Mhz ddr2
EAH4850
MSI P-35 Neo-F
Aspire 550w
|
Jay604
|
22. tammikuuta 2007 @ 05:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Onhan noita..
Itselleni tuli ensimmäisenä mieleen Azumi, Battle Royalet, Tarantinon Reservoir Dogs:ssa on aika karua väkivaltaa ja kuitenkin tyylillä. Menee melkeinpä mun top10 listaan tuo viimmeinen.
Sitten on näitä ei niin vakavasti otettavia, house of 10000 corpses, shogun sadism jne.
Muistaako kukaan sellaista leffaa missä eräs mieshenkilö houkuteltiin mukaan rikolliseen toimintaan ja kun tehtävä oli tehty kriminaalit toivat sen keskelle autiomaata, laittoivat pieneen varastoon tuoliin sidottuna ja mätkivät pesäpallomailalla päähän kerran-pari päivässä viikkotolkulla?
Tarkoituksena oli saada aiheutettua tyypille aivovaurio että ei muistaisi/pystyisi puhumaan tai todistamaan. Raaka mutta tykkäsin kyllä leffasta.
kertokaa ihmeessä jos kuullostaa tutulta, tekisi mieli hankkia tuo elokuva jos vaan muistaisin nimen.
|
Jay604
|
22. tammikuuta 2007 @ 05:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Harmagedn: Sairainpiin baanoihin kuuluu mielestäni Ilsa she the wolf of the ss!
Kohtaus,jossa juutalaisneitoa kiehutetaan elävänä kiehuvassa altaassa
ihon palaessa irti on jotain millaista ei elokuviin saisi edes laittaa piste.
Hehhee nuo unohtui täysin. joskus omistin muistaakseni 4 leffan collectors boxin minkä sitten myin kaverille joka on pärähtänyt vähän näihin oudoimpiin leffoihin..
|
Jusef
Member
|
22. tammikuuta 2007 @ 07:38 |
Linkki tähän viestiin
|
No sairain ehkä juuri tuolla mainittu Sodom 120 päivää mutta elokuva missä on ideaa ja /väkivaltaa/raakuutta/etc. on ehkä Cannibal Hococaust.
Itse itseasiassa pidin elokuvasta sinäänsä idean perusteella muuten kohtaukset ehkä liian sairaita.
On niitä sairaampia ja raaempia elokuvia pakosti olemassa muuta itsellä ei ole kiinnostusta tutustua tähän genreen kuin ehkä jätkä porukalla kossupullon jälkeen, ettei muistasi mitään näkemästään.
The way to make a million dollars is to start a religion." L. R Hubbard
|
Member
|
6. helmikuuta 2007 @ 05:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Ranskalainen täysin sekava elokuva nimeltä Irreversible. Elokuva näytetään "väärinpäin" eli lopusta alkuun. En suosittele elokuvaa kenellekkään ellei oikeasti tykkää katsoa kun ihmisiä raiskataan tai hakataan kerran 3min aikana.
|
Harmagedn
Junior Member
|
20. helmikuuta 2007 @ 17:47 |
Linkki tähän viestiin
|
No ainakin niin helvetin etova & sairas että huh huh on August underground mordum.En nyt nimestä yllättäen kinnostuneita suosittele leffaa hommaamaan,sillä se on vaan niin älyttömän sairas!Itse näin kaverilla lefffasta kelaten pätkiä & ne olivat suoraan kuin helvetistä kotoisin.Nii se hostel oli sentään loistava!!!
|
Member
|
21. helmikuuta 2007 @ 01:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Leffa on aina leffa, mutta pätkät elävästä elämästä ovat kuitenkin ne pahimmat. Imutin aikoinaan pätkän missä jaappanilainen (ilm) ambulanssiväki onnettomuuden jälkeen ihan pokkana keräsivät levinnet aivot talteen haljenneeseen kalloon. Ja HUOM! Ihan tavallinen liikenneonnettomuus joka on osa tätä yhteiskuntaa ja "normaali mutta valitettava tapahtuma".
Sitten kun mennään X-snuffiin ja ogrishiin ja nähdään kun todellisuudessa murhataan sotilas lykkämäällä kurkusta miekka läpi ja sitten kurkku poikki niin ei sellaista voi katsoa. Ihan hirveä oli myös se pätkä missä vierasmaalaiselta sieppausuhrilta leikattiin pää irti ja asetettiin se ruumiin päälle. Kyllä ihminen on varsinainen peto.
HP m9840sc, AMD Athlon? II X4 620 -prosessori, 6 Gt DDR3-SDRAM, NVIDIA® GeForce? GT230, Soundblaster X-Fi,Behringer Truth B2030A, Kovalevyt 640+640 + Buffalo DriveStation Duo 2x500, LaCie 500, Windows 7 Home Premium 64bit.
|
Vihtori_
|
21. helmikuuta 2007 @ 04:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Wolf Creek. Kokoajan jännittävä tunnelma! Kannattaa katsoa jos haluaa olla "häsässä" (:
AMD ATHLON 4200+ AM2, 2x1024mb ram (800mhz), Western Digital 250gb SATA, MSI K9N SLi Platinum, Nexus Breeze 400W, MSI GeForce 7950 GT 512Mt :)
|
REH
Junior Member
|
5. maaliskuuta 2007 @ 09:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Vihtori_: Wolf Creek. Kokoajan jännittävä tunnelma! Kannattaa katsoa jos haluaa olla "häsässä" (:
No eipä kyllä huonompaa elokuvaa oo pitkään aikaan ollu... Eihän toss tapahu ees mittää.
|
Gzo
Newbie
|
11. maaliskuuta 2007 @ 21:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Huh huh. Katselin äskettäin pikakelauksella Cannibal -elokuvan (2006) ja kyseessä on ehdottomasti iljettävin koskaan näkemäni elokuva. En suosittele kenellekään. Vastaa vääntää vieläkin.
|
Junior Member
|
12. maaliskuuta 2007 @ 11:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: [quote] Näin pitkä thread, eikä kukaan ole vielä maininnut elokuvaa Irreversible.
Irreversible - Syntiset
Aah. Ei ehkä kuitenkaan kaikista väkivaltasin, mutta toimii. Erinomainen elokuva. Aiheuttaa takuulla jonkin asteista pahoinvointia. Katsokaa ja pistäkää kommenttia.[/quote]Samaa mieltä. Ei kauttaaltaan väkivaltainen, mutta tunnelmaltaan ehkä "rankin" leffa jonka olen katsonut. Vääntää oudosti sekä pään että vatsan solmuun vieläkin kun ajattelun sitä.
Suosittelen varauksella kaikille :)
Edes tätä yhtä ei ole olemassa.
|
Mainos
|
|
|
Junior Member
|
12. maaliskuuta 2007 @ 11:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Irreversible - Syntiset
Aah. Ei ehkä kuitenkaan kaikista väkivaltasin, mutta toimii. Erinomainen elokuva. Aiheuttaa takuulla jonkin asteista pahoinvointia. Katsokaa ja pistäkää kommenttia.
Samaa mieltä. Ei kauttaaltaan väkivaltainen, mutta tunnelmaltaan ehkä "rankin" leffa jonka olen katsonut. Vääntää oudosti sekä pään että vatsan solmuun vieläkin kun ajattelun sitä.
Suosittelen varauksella kaikille :
Edes tätä yhtä ei ole olemassa.
|