WiiKey
|
|
waz1up
Junior Member
|
31. lokakuuta 2007 @ 21:47 |
Linkki tähän viestiin
|
hommasin itselleni tuon wiikeyn ja kolvasin kiinni, näyttää ainakin olevan hyvin piirissä kiinni. ongelma on nyt että kone vain valittaa ja valittaa että ei tunne setup levyä, kokeiltu eri levyjä, poltettu eri ohjelmilla. kerran antoi mustan ruudun jossa käski poistamaan levyn.. eli mitkä levyt teillä toimineet?
|
Member
|
1. marraskuuta 2007 @ 10:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Itellä toiminu Prodyne video-merkkiset ja kaksi muuta eri merkkiä missä ei lue mitään merkistä. Suomesta ostettavia en ole kokeillut sillä nuo kaikki on joskus aikoinaan Saksasta tilattuja
|
Junior Member
|
1. marraskuuta 2007 @ 23:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla o toimineet Fujifilmi dvd+r sekä RiVision dvd-r mutta Philipsin dvd+r eivät suostuneet toimimaan wii:ssä.
|
Member
|
5. marraskuuta 2007 @ 14:24 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Malboro
Member
|
5. marraskuuta 2007 @ 14:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti waz1up: hommasin itselleni tuon wiikeyn ja kolvasin kiinni, näyttää ainakin olevan hyvin piirissä kiinni. ongelma on nyt että kone vain valittaa ja valittaa että ei tunne setup levyä, kokeiltu eri levyjä, poltettu eri ohjelmilla. kerran antoi mustan ruudun jossa käski poistamaan levyn.. eli mitkä levyt teillä toimineet?
Mikä Wii versio sinulla on? Meinaan nintendo on estänyt tuon setup levyn uusissa versioissa :P . Mutta Wiikeyltä tuli siihen kyllä uusi setup levy (1.2, jonka saa wiikey.cn), millä pitäisi toimia. Jos silti ei toimi, niin voit kokeilla GCOS:lla, jonka kanssa pitäisi tuo 1.1 levykin toimia. Tuola ohjeet miten se tehdään:
http://psx-scene.com/forums/gcos/59217-g...n-released.html
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. marraskuuta 2007 @ 14:47
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
5. marraskuuta 2007 @ 23:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti jporiseva: Onko muilla kokemuksia WiiD-piiristä? Kumpi kannattaisi ottaa se vaiko WiiKey?
Englanninkielen puolella oli puhetta ettei tuohon saisi päivityksiä enää.
http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/579899
Itse ostaisin mieluummin wiikeyn, eikä noissa ilmeisesti ole eroja:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti xhackerbox: WiiD Wii modpiiri on julkaistu. WiiD sisältää täsmälleen samat ominaisuudet kuin WiiKey, joten WiiD saattaa olla kloonipiiri WiiKeystä. Piirilevykin muistuttaa erehdyttävästi WiiKeytä, vaikkakin toteutus ei ole niin "ammattimainen" kuin WiiKeyssä.
WiiD pohjautuu kuitenkin PIC-piiriin toisin kuin WiiKey. Eli yksi suuri ero löytyy vaikka se ei olekkaan käytön kannalta merkittävä tekijä.
http://www.xhackerbox.com/?page=etusivu&newsid=171
|
Junior Member
|
14. marraskuuta 2007 @ 19:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Ketään tilannut nierlestä levyjä joihin on polttanut wii pelejä ? Ollaan tossa tekemässä tilausta ja olisi mukava tietää jos joku on polttanut sieltä tulleisiin levyihin ja osaisi kertoa mitkä levyt ainakin varmasti toimivat?
|
Member
|
15. marraskuuta 2007 @ 00:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Äkkiä vilkaisemalla siellä ei enää ole muutama vuosi sitten ostamiani levyjä... 3 eri merkkiä sieltä ostin ja 2 niistä on toiminut. Toisella noista on saattanut olla hieman ongelmia mutta toinen taas toiminut iha moitteetta. Prodye videot on ainakin toiminut, noissa kahdessa muussa ovat ihan blankkoja eli en osaa valmistajaa sanoa.
|
Laageri
Member
10 tuotearviota
|
17. marraskuuta 2007 @ 10:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti lemanjo: Ketään tilannut nierlestä levyjä joihin on polttanut wii pelejä ? Ollaan tossa tekemässä tilausta ja olisi mukava tietää jos joku on polttanut sieltä tulleisiin levyihin ja osaisi kertoa mitkä levyt ainakin varmasti toimivat?
Joo itse tilasin verbatim dvd-r 100kpl kakku.. Ja kaikki on toimineet omassa wiissäni :) ja 6x nopeus ollut hyvä ja toimiva poltto-nopeus! Suosittelen nierleä, mutta postikulut ovat yksin tilattaessa kalliit :(
PSP = (+ [____] ·:·) cFw: 5.50 gen-b2
-------
XBOX = V1.4 :160Gt kovo ,DuoX2, EvolutionX -=XBMC=- + Softamodattu 1.1versio xloota
-------
XBOX360 elite
|
zorma1
Newbie
|
27. marraskuuta 2007 @ 22:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Malboro: Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti waz1up: hommasin itselleni tuon wiikeyn ja kolvasin kiinni, näyttää ainakin olevan hyvin piirissä kiinni. ongelma on nyt että kone vain valittaa ja valittaa että ei tunne setup levyä, kokeiltu eri levyjä, poltettu eri ohjelmilla. kerran antoi mustan ruudun jossa käski poistamaan levyn.. eli mitkä levyt teillä toimineet?
Mikä Wii versio sinulla on? Meinaan nintendo on estänyt tuon setup levyn uusissa versioissa :P . Mutta Wiikeyltä tuli siihen kyllä uusi setup levy (1.2, jonka saa wiikey.cn), millä pitäisi toimia. Jos silti ei toimi, niin voit kokeilla GCOS:lla, jonka kanssa pitäisi tuo 1.1 levykin toimia. Tuola ohjeet miten se tehdään:
http://psx-scene.com/forums/gcos/59217-g...ed.html
Mul on kans sama vika monia eri levyjä on kokeiltu ja 1.1 , 1.2 setup kokeiltu eikä toimi! Onks kukaan kokeillu sitä 1.3:ta se on jotenki oudon pieni tiedosto?
|
waz1up
Junior Member
|
28. marraskuuta 2007 @ 09:24 |
Linkki tähän viestiin
|
mulla tuo wiin versio oli d2b ja siinä oli estetty katkasemalla ne jalat siitä piiristä. ne kuitenkin saatiin (ainakin siltä näyttäis) kolvattua kunnolla. silti ei suostu lukemaan, olen kokeillut 1.1 1.2 molemmat, paria levyä kone on alkanut lukemaan mutta pitää pari kertaa naksahduksen ja sanonut että levy ei kelpaa.
|
zorma1
Newbie
|
30. marraskuuta 2007 @ 13:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Voiskohan toi piiri olla valmiiks sökö? Se ei meenaan sano mitään, koko kone ku lyö levyn sisään! Ei löydä levyä.
|
BIGdane
Member
|
14. joulukuuta 2007 @ 14:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Aattelinpahan ilmottaavaan, että päivitin wiikeyn 1.9g:ksi ja varmuuskopio Super Mario Galaxy toimii moitteettomasti. Muita pelejä en ole jaksanut kokeilla.
|
Bagoonga
Member
1 tuotearvio
|
21. joulukuuta 2007 @ 14:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Latasin kahdesta eri paikasta config 1.3 imagen ja ne on .iso-muodossa, niiden koot ovat kuitenkin vain ~7 mb ja 6,7 mb, kumpikahan mahtaa olla oikea vai ovatko kumpikin? Ja pitääkö niiden koko saada siis muutettua isommaksi tuolla filechop:illa vai lukeeko Wii jos tuon vaan polttaa semmosenaan dvd:lle?? Toisessa paikassa sanotaan ettei tarvitse kokoa muuttaa ja taas toisessa käsketään muuttamaan. Ja pitääkö tuo 1.9g päivitys ja 1.3 asennuslevy polttaa eri levyille? Toimiiko wiikey millään tavalla jos ei noita päivittele ajan tasalle.
Tilasin siis veljelle wiikeyn ja joulun jälkeen vasta asennus edessä. Kun tilasin piirin, oli Modpiiri.com:ille tulossa uusi malli wiikeystä, ja siis semmonen uusi versio on kyseessä. Toimiihan siinä sit samat päivitykset ym. kuin vanhemmassa versiossa? Mitä muuta siis pitää laittaa pukin konttiin kuin se itse wiikey, jotta ei jää puolitiehen?? Ja se meisseli ei koidu ongelmaksi wiitä purkaessa. Olen lueskellut aiheesta mutta ei oikein yksioikoista vastausta ole vielä löytynyt.
MSI P965 Neo-F | Core 2 Duo E6400 @ 2.8 GHz, Zalman CNPS9700Led | 2 Gb Kingston /667 MHz | Leadtek GF 8800GT OC ZL @721/1830/1072 MHz | Creative X-Fi XtremeMusic | Razer DeathAdder | Samsung 500Gb + Seagate 320 Gb + Maxtor 250 Gb | Antec TX1050b /SmartPower 2.0 500W | LG 22" | Windows 7 Ultimate
|
Member
|
21. joulukuuta 2007 @ 19:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Ainakin osittain vastaten Bagoongan kysymyksiin...
Itsellä tällä hetkellä asennettuna wiikeyn sivuilta ladattu PAL versio 1.3. Kyseinen paketti purettu ensin .rar jonka jälkeen poltettu imagena DVD:lle ja asennettu wiihin. Tuosta 1.9g en sano mitään koska en ole kokeillut. Ja olen melko varma että nuo pitää polttaa eri levyille. Samalla tuossa tuli yhteen kysymykseen vastaus, eli kaikki pelit ovat toiminut tuolla 1.3 joita olen kokeillut ( uusin metroid 3 ). Pitäisi toimia samat päivitykset kaikissa piirin tämän hetkisissä versioissa ja ehkä kannattaa valmiiksi hankkia GC-ohjain... ei nyt muisti ihan täysin pelaa että olisiki sitä tarvinnut kun ensimmäistä firmwarea (1.1) oli asentamassa.
|
Bagoonga
Member
1 tuotearvio
|
22. joulukuuta 2007 @ 17:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Eikös näissä uudemmissa asennuksissa valikoissa voi liikkua reset-napilla, jolloin GC-ohjainta ei tarvitsisi? Wiikeyn sivut näyttäisivät olevan alhaalla tai jotakin, koska eivät avaudu, siis ainakaan tuo www.wiikey.cn. Mistä siis kannattaa ottaa tuo päivitys (v. 1.3)? Onko niissä yleensäkään toimimattomia saatavilla? Ajattelin lähinnä sen takia kun niiden imagejen koot vaihtelee aika paljon.
MSI P965 Neo-F | Core 2 Duo E6400 @ 2.8 GHz, Zalman CNPS9700Led | 2 Gb Kingston /667 MHz | Leadtek GF 8800GT OC ZL @721/1830/1072 MHz | Creative X-Fi XtremeMusic | Razer DeathAdder | Samsung 500Gb + Seagate 320 Gb + Maxtor 250 Gb | Antec TX1050b /SmartPower 2.0 500W | LG 22" | Windows 7 Ultimate
|
bemukka
Newbie
|
22. joulukuuta 2007 @ 18:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Onko kellään muistissa sitä sivua mistä pysty kattoon versionumeron perusteella mikä piiri koneessa on? itellä sarjanro on LEH1265xxxx, mut ei tuo wiikey toimi millään tavalla. Olen kokeillut maxell dvd-r ja fujifilm dvd+rw kiekkoja setup levylle ja rayman raving rabbits pelille, mut kone sanoo ettei tunnista levyjä. lieneekö oikkari jossain juotoksissa/paskoja levyjä/rikkinäinen wiikey vai mikä. alkuperäiset pelit käy ja kukkuu kyllä edelleen.
Emäntä hiillostaa et pitäs saada raymannit toimimaan joten kiitokset avusta :-D
|
Laageri
Member
10 tuotearviota
|
22. joulukuuta 2007 @ 20:42 |
Linkki tähän viestiin
|
-------
XBOX = V1.4 :160Gt kovo ,DuoX2, EvolutionX -=XBMC=- + Softamodattu 1.1versio xloota
-------
XBOX360 elite
|
vadvad
Junior Member
|
24. joulukuuta 2007 @ 01:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli itsellä on nytten tullut juuri wii. (voitin kilpailusta) Eli itse asiaan. En tiedä säilyttääkö wiin vaiko myydä. Jos säilytän haluan polttaa siihen pelit, enkä ostaa. Mikä siis on nytten
1. Uusin "versio" noista wiikey jutuista, jossa toimii poltetut pelit
2. Mistä nään ton mun wiin version(muista, että oon voittanut sen. Paketti on ja kaikki)
3. Mitkä dvd:t sinulla on toiminut hyvin poltettaessa?
4. Mistä saan ostettua wiikeyn kätevästi,varmasti, mutta myös halvalla=
5. Missä saisin "juotettua" keyn tai sen tapaisen jutun kiinni?
Toivon mahdollisimman pikaisia vastauksia. Vastaa, vaikka et pystyisi vastaamaan kaikkiin kysymyksiin.
Huom! Tiedän, että tähän viestiketjuun on vastailtu jo näihin kysymyksii, mutta haluasin päivitetyn tiedon, koska nuo jotkut ovat lähes vuoden vanhoja... Eli jos joku viisaampi autttaisi minua ja luultavasti montaa muutakin maatikkoa tässä asiassa ja saisi samalla itselle paremman mielen. Kiitos paljon
|
BIGdane
Member
|
24. joulukuuta 2007 @ 11:01 |
Linkki tähän viestiin
|
1. Siis jos tarkotit wiikeyn päivityksiä niin 1.9g BETA on uusin päivitys. Ja tuo BETA tarkoittaa että se ei ole vakaa ja saattaa sisältää bugeja jne.
2. emt
3. Mulla on jotain saksasta tilattuja DVD-levyjä(makso ~30 snt/kpl) ja hyvin on toiminu, että kannattaa melkeen kysellä mitkä ei toimi.
4. Modpiiri.com ja cheapestmods.com saapii ainaki.
5. No riippuu missä asut, mutta itse kävin oulussa asennuttamassa sen. Paikan nimeä en kyllä muista nyt. 20 ? makso. Ja toiminut moitteettomasti.
Ja onhan noita modpiirejä muitakin kuin tämä wiikey.
|
vadvad
Junior Member
|
24. joulukuuta 2007 @ 15:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Oon vähän nobo, niin tarkennan asioita.
1. Miten saan päivitettyä wiikeyn
2. Vastauksia kaivataan.
3.Mitkä on sitten niitä huonoja levyjä. Ja saisinko jonkun osotteen,(siis linkin,) missä myydään halvalla noita levyjä?
4.Lisää osotteita saa laittaa. Onko muuten mitään paikkaa tampereella, mistä sais ostettua konkreettisesti jonkun keyn tai jonkun.
5.Onko Tampereen lähettyvillä asennusta tai osto mahdollisuuksia tarjoolla?
Vastatkaa myös noihin vanhoihin kysymiksiin
|
Laageri
Member
10 tuotearviota
|
24. joulukuuta 2007 @ 20:45 |
Linkki tähän viestiin
|
1. Wiikeyn voi päivittää www.wiikey.cn sivujen kautta, mutta nyt näyttäis olevan ajettu alas sivut?
3. Itse olen huomannu et samsungin levyt (dvd-r) naksuttaa wii:n lukupäätä aika rankasti. Ja hyvä/toimivia levyjä on ainakin Verbatim DVD-R 16X ostin www.nierle.com 25? 100kpl torni<-tosi halpa!. Ja jokainen poltettu peli on toiminu omassa konsolissa.
4. no modpiiri.com on luotettava paikka ja eipä niitä ole suomessa oikein muita sivuja.
Ja kaikkea konsolien modaukseen/säätämiseen, niin tämä www.xhackerbox.com sivusto on hyvä <--sinne foorumille vaa lueskelemaan.
Tampereesta en tiedä, mutta suosittelen lähettämään tuonne www.modpiiri.com asennettavaksi sen konsolin (ei tarvi tilata modpiiriä ja ei tarvi itse alkaa asentaa) sinne vaa konsoli ja sanot minkä piirin haluut! Pikkasen joutuu maksamaan, mutta sit sen jälkee ei tarvi enää konsoliin lyödä rahaa :) muutako ohjaimii yms. ;) Pääset sen kautta helpoiten/kivuttomin.
Mutta jos haluat itse alkaa säätää piirin asennuksen kanssa, niin tilaat modpiiri + oikean ruuvimeisselin, että saat avattua konsolin auki! Tuolta www.xhackerbox.com tai www.modpiiri.com sivuilta vaa ohjeet esiin ja toimeksi :)
Ei tota konsolia kannata myydä.
Enemmän hyötyä + huvia saat siitä ku pidät sen itelläs ja modaat sen ;)
-------
-------
XBOX360 elite
|
vadvad
Junior Member
|
25. joulukuuta 2007 @ 15:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Vielä siitä, että miten noi kaikki modit tuolla www.modpiiri.com:ssa eroaa toisistaan, kun en oikeen oo mukana. Mitä esim toi D2C meinaa? Haluaisin saada jonkun hyvän, jossa toimii lähes kaikki ja sitten siihen asennuksen lisäksi. Paljonkohan mahtais maksaa, jos lähettää tonne wiin postissa+wiikey(tai joku)+asennus+takasin postissa?
"Lainaus"Jäsen Laageri kirjoitti
"3. Itse olen huomannu et samsungin levyt (dvd-r) naksuttaa wii:n lukupäätä aika rankasti. Ja hyvä/toimivia levyjä on ainakin Verbatim DVD-R 16X ostin www.nierle.com 25? 100kpl torni<-tosi halpa!. Ja jokainen poltettu peli on toiminu omassa konsolissa.
"
Paljonkko noi siellä nyt maksaa, kun siinä on musta 2 erilaista. Toinen maksaa joku 28,95 (siinä isolla heti etusivulla) ja toinen maksaa 23,99 (heti ton toisen mainoksen alapuolella). Ehkä mä sittenkin saan perheen ylipuhuttua:D
|
Laageri
Member
10 tuotearviota
|
25. joulukuuta 2007 @ 20:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Nyt kun tuon Wiikeyn saa niin halvalla (itse maksoin ku tuli myyntiin nii 50?) suosittelen ihan ekana sitä, että sen modpiirin pistät koneeseen! Varma peli kyl on tähän asti ollu!
Eli nyt sun kannattaa tehä silleen, että otat yhteyttä modpiiri.comiin -> http://www.modpiiri.com/?sivu=yhteystiedot <- ja kysäistä, että mikä on tämänhetkinen tarjous modauspalveluissa! Postikulut voivat olla 7?-13? haarukassa.. Jos et sitten Tampereelta löydä asentajaa nii toi on ainut hyvä ja luotettava paikka! muuten kyllä suosittelisin OULUSSA yhtä modaajaa, mut asut niin kaukana että ei sitä tänne kannata lähettää :) (maksoin itse 20? modauksesta ku ite asun täs oulus...)
Muista asioista sit ei täs vaihees kannata huolehtia paitsi levyt mitä sit käyttää ku on modattu wii! Mutta ne toimivat levyt pitää itse testata konsoliin, että mitkä toimii ja mitkä ei. /itsellä on levyjä jotka ei sit millää toimi, mut kaverin konsolissa toimii moitteetta.
Jospa näillä pärjäisit alkuun, niin neuvotaan sit poltoista yms jutuista jos on tarvetta :)
Niin tuosta että Jos Wii on uusinta D2C versiota niin asennus on sit hintavampi! Sen version voi sarjanumeron perusteella tuolta http://www.xhackerbox.com/keskustelualue...php?f=40&t=1767 käydä tarkistaa!
-------
-------
XBOX360 elite
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. joulukuuta 2007 @ 20:49
|
Mainos
|
|
|
vadvad
Junior Member
|
25. joulukuuta 2007 @ 21:16 |
Linkki tähän viestiin
|
LEH 1191887 on mun sarjanumero, joten siinä toimii noi halvemmat? vaiko?
Eli siis mun kannattaa ottaa noita halvempia? Eks noita wiikeytä oo monia? Vai? Eihän mun toisaalta kannata ostaa tota D2CKey
[url]=http://www.modpiiri.com/?sivu=lisatieto&id=473&ak=1&cid=26][/url])? Sehän on meinaan kaikkiin LEH135 alkuisiin ja sitä uudempiin konsoleihin. vaan tämä WiiKey ORIGINAL + Hologrammi aitoustarra!
[url]=http://www.modpiiri.com/?sivu=lisatieto&id=473&ak=1&cid=26][/url]). Eikös? Mähän säästän siinä selvää rahaa 20?. Noi D2CKeythän toimii parmemmin kun WeeKey ORIGINAL? ,mutta tuolla modpiiri.com:ssahan noi on päivitetty ennen asennusta parhaaseen kuntoon.
Onko toi päivittäminen sitten vaikeeta? Siinäkö vaan poltetaan tietsikalla joku dvd ja sitten laitetaan konsoliin? Kattoo nyt miten toimii. Vastatkaa mieluiten kaikkiin kyssiin. Kiitos kovasti!
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. joulukuuta 2007 @ 21:16
|