User Käyttäjä Salasana  

perjantai 31.1.2025 / 09:55
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > finpirates!!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
FINPIRATES!!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
luspa
Newbie
_
7. helmikuuta 2008 @ 06:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minua ei ainakaan pätkiminen ole hirveästi haitannut. Nopeudet eivät ole parhaimmasta päästä, mutta menettelee. Uusi teema on todella hieno :D
Blood90
Suspended due to non-functional email address
_
7. helmikuuta 2008 @ 15:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisko joku kertoo et mitä tä meinaa 403 Forbidden
Unauthorized IP address? Olin Fp:n sivulla ja sit ku päivitin sivun nii tuli toi 403 Forbidden
Unauthorized IP address. eikä sit enää mitään muuta.? En oo tehny mitään sääntöjen vastaista jos toi meinee banneja.
TuukkaZ
Account closed as per user's own request
_
7. helmikuuta 2008 @ 16:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Blood90:
Voisko joku kertoo et mitä tä meinaa 403 Forbidden
Unauthorized IP address? Olin Fp:n sivulla ja sit ku päivitin sivun nii tuli toi 403 Forbidden
Unauthorized IP address. eikä sit enää mitään muuta.? En oo tehny mitään sääntöjen vastaista jos toi meinee banneja.
Niillä kusee jossain nyt koska monelle ihmeselle tulee tätä syyttä suotta, näin taas fp:llä.

(!)Irkkaaja ja ylpeä siitä(!)
Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
Resetti
Newbie
_
7. helmikuuta 2008 @ 21:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moitteettomasti toiminu jo pitemmän aikaa.. Jättäkääs jo ne turhat narinat romukoppaan :)
TuukkaZ
_
7. helmikuuta 2008 @ 22:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Resetti:
Moitteettomasti toiminu jo pitemmän aikaa.. Jättäkääs jo ne turhat narinat romukoppaan :)
Jos mielestäsi pitkä aika on on viikko niin sitten kyllä. Itse en käytä kyseistä trakkeria joten kommentit ovat suurimmaksi osaksi kuulemiani asioilta muilta käyttjäjiltä.

(!)Irkkaaja ja ylpeä siitä(!)
Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
sepi74
Junior Member
_
9. helmikuuta 2008 @ 14:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onkohan vika minun netti yhteydessäni, koska finpirates ei ole toiminut eilis illasta lähtien?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. helmikuuta 2008 @ 14:30

B4ttery
Suspended due to non-functional email address
_
9. helmikuuta 2008 @ 16:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei ole vika sun yhteydessä, se on sitä finpirateksille lajityypillistä pätkimistä
toope
Senior Member

6 tuotearviota
_
9. helmikuuta 2008 @ 20:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Finpiratessa on laitettu "Viimeaikaiset katkokset" keskustelukin lukkoon ettei aiheesta enään puhuttaisi. Asiallista meininkiä :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. helmikuuta 2008 @ 20:58

luspa
Newbie
_
21. helmikuuta 2008 @ 12:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei ole pätkinyt pitkään aikaan. Hyvää työtä finpiratesin väki!
MordariX
Newbie
_
21. helmikuuta 2008 @ 23:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oli ratio kuralla. ja oli ylläpidon määräyksen mukaan määrä korjata se kohdilleen tälle aamulle johonkin 09.20 korville. No ok koitan uppia parhaani mukaan ja lähetin eilen illalla ylläpidolle n.23.00 viestin että en saa sitä kuntoon klo 24.00 mennessä että jos se kaks viikkoa lasketaan vuorokauden vaihtumisesta eikä tosta kellonajasta ni en ehdi saamaan täyteen. Ja pyysin että tiliä ei bannita siis jos se menee niin että vuorokauden vaihtuessa umpeutuu aika eikä aamulla klo. 09 jolloin viestin olin saanut 2viikkoa sitten.

No ok kuitenkin sain ration plussalle eilen parin lahjoituksen kautta ja nyt kun yritän kirjautua sivuille niin mut on kuitenkin bannittu. WTF?

Eli jos joku ystävällisesti viitsisi kysellä ylläpidolta että mistä moinen ja jos saisi accon auki. Vastailkaa privaviestinä tai sitten tänne jos joku nyt viitsii vaivaa nähdä.

Ai niin käyttäjätunnus oli Mordari
Smirre13
Junior Member
_
22. helmikuuta 2008 @ 00:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MordariX:
Oli ratio kuralla. ja oli ylläpidon määräyksen mukaan määrä korjata se kohdilleen tälle aamulle johonkin 09.20 korville. No ok koitan uppia parhaani mukaan ja lähetin eilen illalla ylläpidolle n.23.00 viestin että en saa sitä kuntoon klo 24.00 mennessä että jos se kaks viikkoa lasketaan vuorokauden vaihtumisesta eikä tosta kellonajasta ni en ehdi saamaan täyteen. Ja pyysin että tiliä ei bannita siis jos se menee niin että vuorokauden vaihtuessa umpeutuu aika eikä aamulla klo. 09 jolloin viestin olin saanut 2viikkoa sitten.

No ok kuitenkin sain ration plussalle eilen parin lahjoituksen kautta ja nyt kun yritän kirjautua sivuille niin mut on kuitenkin bannittu. WTF?

Eli jos joku ystävällisesti viitsisi kysellä ylläpidolta että mistä moinen ja jos saisi accon auki. Vastailkaa privaviestinä tai sitten tänne jos joku nyt viitsii vaivaa nähdä.

Ai niin käyttäjätunnus oli Mordari
Pistin asiasta viestiä staffille.

MSI K8N Neo2 Platinum
AMD Athlon 64 3200+
Ati Radeon 9600 256mb
1024MB DDR SDRAM
2x Maxtor S-ATA 6L250S0 250GB
HL-DT_ST DVDRAM
Samsung SyncMaster 913N
Windows XP Professional
luspa
Newbie
_
22. helmikuuta 2008 @ 10:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kävin irkissä ja pyysin ylläpitoa ottamaan sen pois bannista, nyt pitäisi viimeistään toimia.
Hippisko
Junior Member

1 tuotearvio
_
22. helmikuuta 2008 @ 12:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sinne irkkiin voisi ihan itse myös tulla hoitamaan asiansa ;)
MordariX
Newbie
_
22. helmikuuta 2008 @ 12:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Hippisko:
No mitenkä sinne sitten mennään? Osoite yms on vitun vaikea arvata tuolla viidakossa koska FP:n sivuille ei ole asiaa josta edes ohjeet näkisi. Viimeisin tuttavuus irc:stä on jotain 10vuoden takaa, jotenkin uskomatonta että porukka vieläkin siellä mylvii. Se kun oli jo silloin niin vitun alkukantainen... No mut anyway..

Mitä mä olen ymmärtänyt niin sinne Irc kanavalle pääsee vain jos on tunnukset voimassa. Vai olenko väärässä? Kerroppa mulle???

Ja vielä sellainen asia että kiitokset avittajille mutta tunnukset on edelleenkin banaanina :(
RIVER2
_
22. helmikuuta 2008 @ 14:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti MordariX:
No mitenkä sinne sitten mennään? Osoite yms on vitun vaikea arvata tuolla viidakossa koska FP:n sivuille ei ole asiaa josta edes ohjeet näkisi. Viimeisin tuttavuus irc:stä on jotain 10vuoden takaa, jotenkin uskomatonta että porukka vieläkin siellä mylvii. Se kun oli jo silloin niin vitun alkukantainen... No mut anyway..

Mitä mä olen ymmärtänyt niin sinne Irc kanavalle pääsee vain jos on tunnukset voimassa. Vai olenko väärässä? Kerroppa mulle???

Ja vielä sellainen asia että kiitokset avittajille mutta tunnukset on edelleenkin banaanina :(
Laitan sulle YV:llä sen irk kanavan osoitteen, katotaan jos sitten toimis..

GeForce 8800 gts 320 Mt (OC 600/850) | 500 Gt Seagate | C2D E6750 3,00 GHz (Boxed) | 4 Gt DDR2 muistia | 600 watin Zalman | Abit IP35-E emo | Win XP Pro | Hiiri: Logitech MX-518 |

Ohjeet sensuurin kiertoon
MordariX
Newbie
_
22. helmikuuta 2008 @ 16:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asia kunnossa. Ja kunhan vain löysin tieni fp:n irc servulle niin 2min ja tili taas auki. kiitokset avittaneille ja erityten RIVER2 irc servun osoitteesta.
Sibbi
_
24. helmikuuta 2008 @ 02:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Smirre13:

Mies kuuluu itse kyseisen paikan omistajiin.
sepi74
Junior Member
_
24. helmikuuta 2008 @ 17:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sibbi:

jep, eikös se ole Knock_Out... potkittu takoraudastakin pihalle. =DDDDD
Sibbi
_
24. helmikuuta 2008 @ 17:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sepi74:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sibbi:

jep, eikös se ole Knock_Out... potkittu takoraudastakin pihalle. =DDDDD
Sama hyypiö.
Hippisko
Junior Member

1 tuotearvio
_
24. helmikuuta 2008 @ 17:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikäs tän topicin alkup. aihe oli? Ei ainakaan Knock_Out.
Sara_80
Newbie
_
24. helmikuuta 2008 @ 18:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Samaa mieltä. Lapset siinä taitavat vain päteä. :D
Newbie
_
25. helmikuuta 2008 @ 05:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sara_80:
Samaa mieltä. Lapset siinä taitavat vain päteä. :D
En tiedä sitten kuka täällä haluaa päteä, jos kyseisen paikan omistaja kertoi ilmoittaneensa staffilleen tilin avaamisesta, vaikka niin ei nähtävästi ollut tehnyt. Kertoo vaan sekin kumman paljon tuon paikan toiminnan tasosta.
Sara_80
Newbie
_
25. helmikuuta 2008 @ 15:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tiedä sitten, mutta minusta, paikka on ihan hyvä.
Katkoksiakaan, ei ole enään ilmennyt.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. helmikuuta 2008 @ 15:52

luspa
Newbie
_
25. helmikuuta 2008 @ 22:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Rekistöröinti auki!
Mainos
_
__

_
Lerpsu
Newbie
_
26. helmikuuta 2008 @ 12:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
EDIT: Ratkastu :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. helmikuuta 2008 @ 17:15

afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > finpirates!!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy