Windows 7 Beta nyt kaikkien ladattavissa
|
|
Viestiketjuun kuuluvat käyttäjäkommentit liittyvät tähän uutiseen:
uutinen julkaistu: 9 tammikuuta, 2009
Ohjelmistojätti Microsoft kertoi keskiviikkona CES-messuilla, että yrityksen uusimman Windows 7 -käyttöjärjestelmän ensimmäinen julkinen Beta-versio ilmestyy jakeluun perjantaina. Nyt perjantai on koittanut ja käyttöjärjestelmän Beta-version voi ladata suoraan Microsoftin sivuilta. Windows 7:n englanninkielinen FAQ-sivusto löytyy puolestaan täältä.
Lataussivuston toimintavarmuus on ... [ lue koko uutinen ]
Lue uutisartikkeli kokonaisuudessaan ennen kuin kommentoit aihetta.
|
Member
1 tuotearvio
|
2. toukokuuta 2009 @ 22:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Joffel: Minulla on, toimii hienosti:) Eikä oo mitään kadonnu. Onneksi vaihdoin Vistan tähän, en todellakaan kadu !
Ja vaihtamalla sen betan uusimpaan ubuntuun olet viellä tyytyväisempi, jos haluat nopean koneen.
Olen itsekin samaa mieltä, mutta kun ihmiset ovat vain tottuneet käyttämään Windowsia. Ei siitä ole ihan helppo Linuxiin siirtyä, vaikka kyseessä onkin Ubuntu...
|
AfterDawn Addict
9 tuotearviota
|
2. toukokuuta 2009 @ 22:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti juunas11: Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Joffel: Minulla on, toimii hienosti:) Eikä oo mitään kadonnu. Onneksi vaihdoin Vistan tähän, en todellakaan kadu !
Ja vaihtamalla sen betan uusimpaan ubuntuun olet viellä tyytyväisempi, jos haluat nopean koneen.
Olen itsekin samaa mieltä, mutta kun ihmiset ovat vain tottuneet käyttämään Windowsia. Ei siitä ole ihan helppo Linuxiin siirtyä, vaikka kyseessä onkin Ubuntu...
muttä pelikoneeseen taitaa kuitenkin se windows olla parempi.
Intel Core i7 950 DO 3,06GHz @ 4.00 GHZ 24/7+ Noctua NH-D14 / Asus Sabertooth x58 / a-Data 3x2GB, DDR3 1600MHz CL9 / Asus GTX 780 DCII OC 3GB / Corsair AX860i / Fractal Design Define R4 / Asus Xonar DGX / 5500 GB kovalevy tilaa / Logitech G400s / Logitech G110 / Beng G2412HD 23.56" + Samsung Syncmaster S22B300 21.5 / Logitech Z-2300 / Windows 7 professional 64bit + Intel X25-M G2 80 GB
|
Member
3 tuotearviota
|
4. toukokuuta 2009 @ 10:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus:
muttä pelikoneeseen taitaa kuitenkin se windows olla parempi.
Totta, itsellä sitä varten pleikkari, mutta ainahan voi asentaa molemmat käyttöjärjestelmät mikäli on pelimiehiä. :)
|
yussef
Senior Member
18 tuotearviota
|
4. toukokuuta 2009 @ 10:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä ite käytän windows 7 nopeuden takia, mutta ei se ero iso ole ja riippuu enemmän asennetuista ohjelmista kuin käyttiksestä.
|
Member
4 tuotearviota
|
13. toukokuuta 2009 @ 10:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Eilen asensin Windows 7 RC. On kyllä paljon parempi jo nyt kuin xp ja vista. Kaikki ohjelmat mitä olen asentanut, on toiminut moitteitta. Kaikki käskyt tapahtuu nopeasti, vaikka koneeni ei huippuluokkaa ole.
Olen hyvin tyytyväinen tähän käyttöjärjestelmään. Asensin tämän Windows xp:n rinnalle. Ajattelin kyllä poistaa xp:n rinnalta pois, on tämän windows 7 sen verran parempi.
|
MissBlue
Senior Member
3 tuotearviota
|
14. toukokuuta 2009 @ 10:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Ihan OK tuntuu toimivan ainakin toistaiseksi RC. Muistinkäyttö on kyllä aika hurjaa, selain ja sähköposti auki ja muistia on käytössä yli 1,2 gigaa. Vaan onhan tuo halpaa nykyään.
Kaikki laitteetkin toimivat poislukien Adaptecin SCSI-kortti, jolle ei ajureita löydy mistään. 32bittiseen versioon tuon olisi ehkä vielä saanutkin toimimaan. Mahdottomaksi väitetty KonicaMinoltan filmiskannerikin heräsi netistä löydetyllä ajuripätkällä tulille, samoin Epsonin tasoskanneri, joten skannausta varten ensin asennettu XP olikin sitten lopujen lopuksi turhake. Myöskin Wacomin piirtotaso toimii ok, samoin vanha HP Laserjet 6MP verkkopulikan päässä löytyi ja asentui nikottelematta, kun käyttis sille kävi netistä kaivamassa ajurit.
Vielä kun oppisi löytämään kaikkien asetusten sijainnit ilman tolkutonta hakemista.
|
Jertishny
Newbie
|
7. kesäkuuta 2009 @ 20:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Asensin HP DV9888eo-läppäriini Windows7 RC 32-bit ja kaikki meni asennuksessa kuten pitääkin. Jostain syystä en vain saa GeForce8400M GS näytönohjainta asennettua. Olen yrittänyt nVidian sivuilta löytyvillä 185.81_geforce_win7_32bit_beta-ajureilla sekä käynnistävalikon WindowsUpdate:lla, mutta ajurit eivät vain asennu. Saan virheilmoitukseksi esim.: "The NVidia Setup program could not locate any drivers that are compatible with your current hardware" tai Updatella access is denied, jne. Missähän vika?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. kesäkuuta 2009 @ 20:36
|
yussef
Senior Member
18 tuotearviota
|
7. kesäkuuta 2009 @ 21:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jertishny: Asensin HP DV9888eo-läppäriini Windows7 RC 32-bit ja kaikki meni asennuksessa kuten pitääkin. Jostain syystä en vain saa GeForce8400M GS näytönohjainta asennettua. Olen yrittänyt nVidian sivuilta löytyvillä 185.81_geforce_win7_32bit_beta-ajureilla sekä käynnistävalikon WindowsUpdate:lla, mutta ajurit eivät vain asennu. Saan virheilmoitukseksi esim.: "The NVidia Setup program could not locate any drivers that are compatible with your current hardware" tai Updatella access is denied, jne. Missähän vika?
Run as adminstrator (hiiren oikeeta nappia)..jos ei auta niin todennäköisesti ei vaan toimi vielä...sitte vaihtoehtona vista ajurit ja tarvittaessa compatibility modella asennus
|
Jertishny
Newbie
|
7. kesäkuuta 2009 @ 22:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei toimi edes administrator asennuksena tai siis onnistuu mutta device managerissa edelleen standard vga graphics driver... eli ei siis toimi? Combatility Mode, hmmm mikä se on ja miten toimii?
|
tju1
Member
|
8. kesäkuuta 2009 @ 12:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Ei toimi edes administrator asennuksena tai siis onnistuu mutta device managerissa edelleen standard vga graphics driver... eli ei siis toimi? Combatility Mode, hmmm mikä se on ja miten toimii?
mulla sama homma, ei toimi oman näyttiksen ajurit windows 7:ssa.
Kone on sony vaio VGN-A295/HP.
|
pappa95
Newbie
|
9. kesäkuuta 2009 @ 01:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla olis tässä koneella (läppärissä) Vista. Ja ei ole asennus cd:tä, että voinko tän vistan jotenki asentaa uudelleen kun RC:n Käyttöaika loppuu? säilyykö tiedostot?
www.energydrinks.tk
|
Mainos
|
  |
|