User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 30.7.2025 / 21:43
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > videon kokoa pienemmäksi?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Videon kokoa pienemmäksi?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jaskpaska
Suspended due to non-functional email address
_
14. joulukuuta 2007 @ 21:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ois 102 MB kokonen video jonka väsäsin. Pitäs saaha YouTubeen. Ja se rajahan on 100 MB.. Miten sais ihan vähän kokoa pienemmäksi että sen sais sinne tukittua? Huom, kuvanlaadun pitää säilyä hyvänä. Oon kokoeillu paria konverttaus-ohjelmaa ja ne pienens sitä reilusti. Lopputulos oli jotain 30 MB (kuvanlaatu kärsi, ja pahasti)..
Eli miten sais sen pari megaa videosta pois? (Ja en nyt voi muokata editointi-softalla)
sieg
Member
_
14. joulukuuta 2007 @ 23:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Enshätää toi windows movie makerilla saa vähän säädettyä sitä. Mutta itse suosittelisin virtualdub'ia.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > videon kokoa pienemmäksi?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy