User Käyttäjä Salasana  

perjantai 31.1.2025 / 02:48
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > sonera adsl ja p2p
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Sonera Adsl ja p2p
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
masie
Junior Member
_
4. joulukuuta 2003 @ 11:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen ajatellut hankkia soneran adsl- liittymän ja kysyisin, että voiko tällä Soneran adsl:llä käyttää p2p- ohjelmia esim. hakea mp3:sia?
Zhame
Member
_
4. joulukuuta 2003 @ 12:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä voit! Mutta miksi valitset Soneran yhteyden? Minulla oli ennen mutta nykyisin on Elisan yhteys ja voin sanoa että toimii luotettavammin ja ainakin yhtä nopeasti kuin Sonera! Sonera on kieltänyt periaatteessa P2P ohjelmien käytön jossain tiedotus ilmoituksissaan, mutta mitään portteja tai vastaavia ei ole ainakaan toistaiseksi suljettu P2P ohjelmien käytön vähentämiseksi!
towelie
Member
_
4. joulukuuta 2003 @ 12:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eivät todellakaan kiellä p2p käyttöä jopa aivan sanoivat että ihan rauhassa voit latailla kun kysäsin tuolta asiakaspalvelusta
Junior Member

3 tuotearviota
_
4. joulukuuta 2003 @ 13:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nimenomaan niin mix ottaisit soneran..? Eihän niillä oo ollukkaan muuta ku ongelmia viime aikoina...:) Koita vaikka saunalahtea. Mulla ei ainakaan oo ollu ongelmia sen kaa ja alussa ku olin "vihré" ja soittelin avuja niin hit*n hyvää palvelua sieltä sai, ainakin silloin. Yx iso miinus saunalahdella toki on: saat odottaa asennusta pitempään ku muilla...
masie
Junior Member
_
4. joulukuuta 2003 @ 13:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saunalahtea ei taida saada Oulun alueelle? Onko toi 512\512 yhteys tarpeeksi nopee esim. tiedostojen latailuun?
Mainos
_
__

_
Varmint
Suspended due to non-functional email address
_
4. joulukuuta 2003 @ 16:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
512/8=64 eli periaatteessa tuolla yhteydellä tulisi 64kt/s tavaraa,muttta käytännössä tuohon ei ihan päästä.Varmasti tuolla pärjää ihan mukavasti.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. joulukuuta 2003 @ 16:45

afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > sonera adsl ja p2p

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy