User Käyttäjä Salasana  

torstai 29.1.2026 / 08:12
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > unlockki ei toimi bf2
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Unlockki ei toimi Bf2
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Jarppi_95
Suspended due to non-functional email address
_
16. joulukuuta 2007 @ 20:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ois onkelma. Mä uppasin bf2:sessa l96A1:sen. koikeilin pelata sillä, mutta kun yritin vaihtaa asetta se ei ollut siellä. Tietääkö kukaan mistä on kyse??

Kiitos jo etukäteen.

Ps: joo oon kattonu BFHG:sta , että se om upattu
Senior Member
_
17. joulukuuta 2007 @ 10:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voitko valita mitään muuta unlockattua asetta? Joskus käy niin kun joinaan serverille, että serveri luulee minun olevan aivan alotustasolla eikä anna valita yhtään unlokkia. Yleensä tämä korjautuu sillä kun lähtee ja palaa serverille, mutta joskus tämä vaatii useamman yrityksen.

What weve got here is failure to communicate. Some men you just cant reach, so you get what we had here last week...which is the way he wants it. Well, he gets it. And I dont like it any more than you men.
Jarppi_95
Suspended due to non-functional email address
_
17. joulukuuta 2007 @ 16:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo pystyin. Mutta ei enää mitää nyt toimii. Joo mul on ollu kans samaa okua;D

Kiitos vastanneille
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > unlockki ei toimi bf2

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy