User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 19.1.2025 / 18:49
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > dvd 2 avi - napin painalluksella
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DVD 2 AVI - napin painalluksella
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
vaaris
Suspended permanently
_
4. joulukuuta 2003 @ 18:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen lukenyt Afterdawnin DVD rippausohjeet. Juu hienot olivat.

Kysymys kuuluu: miten saan DVD leffani AVI:ksi tyyliin nappia painamalla. Voin maksaa sellaisesta ohjelmasta vaikka maltaita. Pliis auttakaa mua olisin todella kiitollinen.
Moderator
_
4. joulukuuta 2003 @ 19:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ohjeita löytyy täältä AfterDawnin etusivulta "Artikkelit"-linkin takaa

tuossa hyvä opas:
http://www.mpegit.net/divx.php

tää näytti vähä vanhalta, mut laitetaa ny:
http://users.evtek.fi/~anttisl/divx/divx.htm

googlella lisää ohjeita hakusanoilla "dvd to avi", "guide for dvd to avi" jne..

hyviä paikkoja, jotka kannattaa tarkastaa:
www.mpegit.net, www.dvdrhelp.com, www.doom9.org
temexi
Member

1 tuotearvio
_
4. joulukuuta 2003 @ 20:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla olisi senkaltainen ohjelma, mutta jos viitsit jalostaa niistä maltaista ensin bissee niin kaupat tuli =)
Moderator
_
4. joulukuuta 2003 @ 21:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Dr. DivX on varmaan yksi helpoimmista ohjelmista. Parasta laatua saa kyllä kun lisää pari nappia väliin.

http://www.divx.com/divx/drdivx/?AID=10285933&PID=702087

Sieltä löytyy myös guide sun muut. Mutta epäilen että se guide on aika turha :)
Mainos
_
__

_
vaaris
Suspended permanently
_
5. joulukuuta 2003 @ 07:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos, kiitos! Alampas oitis tutustumaan materiaaleihin. Noilla varmaan saan jo jotain aikaiseksi.

Mulla on ongelmia DVD leffojen kanssa kun katselen niitä tietokoneelta -> jotenkin takkuaa? AVI leffat näkyy aina hyvin kun pyöritän niitä suoraan kovalevyltä. En katsokaas omista oikeaa DVD toistinta :(

Temexi, kerrohan ihmeessä jos tiedät hyvän ohjelman. Jos olet sen itse tehnyt niin sitten tietenkin saat ne maltaat ja bissen, muutoin annan ne ohjelman tekijöille, eiks jee ;-)

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > dvd 2 avi - napin painalluksella

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy