User Käyttäjä Salasana  

maanantai 15.9.2025 / 02:46
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uutta prosessoria
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Uutta prosessoria
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
pseDe
Suspended due to non-functional email address
_
17. joulukuuta 2007 @ 13:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nykynen on AMD Athlon 64 x2 3800+ ja aattelin että tossa joulun jälkeen uuden ostais

Ehdotuksia?

En lähde päivittelemään uutta emoa että ihan AMD tuotteissa pysytään
Senior Member

5 tuotearviota
_
17. joulukuuta 2007 @ 13:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli onkos sinulla AM2 vai 939 kantainen emo?

pseDe
_
17. joulukuuta 2007 @ 13:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
939
esakom
Member

2 tuotearviota
_
17. joulukuuta 2007 @ 14:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei tohon kantaan saa enää huomattavasti parempia prossuja. Eli siinä vaiheessa kun haluat lisää tehoja, niin joudut emosi vaihtamaan.
pseDe
_
17. joulukuuta 2007 @ 14:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok
Senior Member

5 tuotearviota
_
17. joulukuuta 2007 @ 14:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu näin valitettavasti on. Samalla kun osatat uuden emon niin myös nopeampaa rammia parempiin väyliin, joten "koko roska uusiks" (paitsi näyttö ja jotkut SATA kovalevyt). Ei auta muu.

pseDe
_
17. joulukuuta 2007 @ 15:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo mut en ala kyl ostaa nyt uutta konetta ku lähen vuodeks pois suomesta. Pitääpi sitte vuoden päästä kahtella.
wissh
Member

3 tuotearviota
_
17. joulukuuta 2007 @ 16:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mäki oon uutta prossua hankkimaisillaan mutta en oo vieläkään varma käykö "X2" prossut mun koneeseen... Koneen malli HP Pavilion Media Center TV m7550. Kiitos jo etukäteen, mun on erittäin tärkeää saada tää ongelma nyt ratkastuu
Senior Member

10 tuotearviota
_
17. joulukuuta 2007 @ 17:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti wissh:
Mäki oon uutta prossua hankkimaisillaan mutta en oo vieläkään varma käykö "X2" prossut mun koneeseen... Koneen malli HP Pavilion Media Center TV m7550. Kiitos jo etukäteen, mun on erittäin tärkeää saada tää ongelma nyt ratkastuu
Saat sen itsekkin selville hyvin helposti tällä pienellä ohjelmalla. CPU-Z. Pura paketti, aja ohjelma (ei vaadi asennusta). Nyt voi kestää muutama minuutti, kun ohjelma kokoaa kokoonpanosi.

Nyt ohjelma on avautunut, ja näet CPU-välilehdellä "package"-kohdassa oman sockettisi.

Asiasta kolmanteen...

Kumpi on tällä hetkellä järkevämpää ostaa? AM2-kantainen emo, vai Intelin 775-kanta?

wissh
Member

3 tuotearviota
_
17. joulukuuta 2007 @ 17:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Täällä lukee package kohdassa: Socket AM2 (940), meinaaks toi että semmonen prossu kelpaa?
wissh
Member

3 tuotearviota
_
17. joulukuuta 2007 @ 18:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Thank you.
Mainos
_
__

_
wissh
Member

3 tuotearviota
_
17. joulukuuta 2007 @ 18:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti wissh:
Täällä lukee package kohdassa: Socket AM2 (940), meinaaks toi että semmonen prossu kelpaa?
sainkin jo tietää, kiitti sulle.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > uutta prosessoria

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy