Uutta prosessoria
|
|
pseDe
Suspended due to non-functional email address
|
17. joulukuuta 2007 @ 13:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Nykynen on AMD Athlon 64 x2 3800+ ja aattelin että tossa joulun jälkeen uuden ostais
Ehdotuksia?
En lähde päivittelemään uutta emoa että ihan AMD tuotteissa pysytään
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
17. joulukuuta 2007 @ 13:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli onkos sinulla AM2 vai 939 kantainen emo?
|
pseDe
|
17. joulukuuta 2007 @ 13:59 |
Linkki tähän viestiin
|
939
|
esakom
Member
2 tuotearviota
|
17. joulukuuta 2007 @ 14:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei tohon kantaan saa enää huomattavasti parempia prossuja. Eli siinä vaiheessa kun haluat lisää tehoja, niin joudut emosi vaihtamaan.
|
pseDe
|
17. joulukuuta 2007 @ 14:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Ok
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
17. joulukuuta 2007 @ 14:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Juu näin valitettavasti on. Samalla kun osatat uuden emon niin myös nopeampaa rammia parempiin väyliin, joten "koko roska uusiks" (paitsi näyttö ja jotkut SATA kovalevyt). Ei auta muu.
|
pseDe
|
17. joulukuuta 2007 @ 15:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo mut en ala kyl ostaa nyt uutta konetta ku lähen vuodeks pois suomesta. Pitääpi sitte vuoden päästä kahtella.
|
wissh
Member
3 tuotearviota
|
17. joulukuuta 2007 @ 16:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Mäki oon uutta prossua hankkimaisillaan mutta en oo vieläkään varma käykö "X2" prossut mun koneeseen... Koneen malli HP Pavilion Media Center TV m7550. Kiitos jo etukäteen, mun on erittäin tärkeää saada tää ongelma nyt ratkastuu
|
Senior Member
10 tuotearviota
|
17. joulukuuta 2007 @ 17:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti wissh: Mäki oon uutta prossua hankkimaisillaan mutta en oo vieläkään varma käykö "X2" prossut mun koneeseen... Koneen malli HP Pavilion Media Center TV m7550. Kiitos jo etukäteen, mun on erittäin tärkeää saada tää ongelma nyt ratkastuu
Saat sen itsekkin selville hyvin helposti tällä pienellä ohjelmalla. CPU-Z. Pura paketti, aja ohjelma (ei vaadi asennusta). Nyt voi kestää muutama minuutti, kun ohjelma kokoaa kokoonpanosi.
Nyt ohjelma on avautunut, ja näet CPU-välilehdellä "package"-kohdassa oman sockettisi.
Asiasta kolmanteen...
Kumpi on tällä hetkellä järkevämpää ostaa? AM2-kantainen emo, vai Intelin 775-kanta?
|
wissh
Member
3 tuotearviota
|
17. joulukuuta 2007 @ 17:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Täällä lukee package kohdassa: Socket AM2 (940), meinaaks toi että semmonen prossu kelpaa?
|
wissh
Member
3 tuotearviota
|
17. joulukuuta 2007 @ 18:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Thank you.
|
Mainos
|
  |
|
wissh
Member
3 tuotearviota
|
17. joulukuuta 2007 @ 18:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti wissh: Täällä lukee package kohdassa: Socket AM2 (940), meinaaks toi että semmonen prossu kelpaa?
sainkin jo tietää, kiitti sulle.
|