User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 26.1.2025 / 15:45
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > hp w2207 mallit?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
HP W2207 mallit?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Huisku
Junior Member
_
17. joulukuuta 2007 @ 20:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin olen ajatellut ostaa tämän näytön.. mitä tarkoittaa kun noissa on perässä "h":ta ja eri kirjaimia.. en ole löytänyt pelkkää HP W2207 nimistä? ja löytyykö tuosta näytöstä versiota jossa ei ole kaiuttimia?
Huisku
Junior Member
_
17. joulukuuta 2007 @ 20:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin ja toinen kysymys.. miten tuollainen näyttö jossa on noin iso resoluutio soveltuu pelaamiseen? olen hankkimassa 8800GTS 512M näytönohjainta ja pelaan uusimpia pelejä, jaksaako näytönohjain pyörittää näyttöä? Tietämättömyyteny perustuu siihen kun olen pelannut koko ikäni crt näytöillä ja tälläkin hetkellä 17" crt tässä :P
Moderator

14 tuotearviota
_
17. joulukuuta 2007 @ 21:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Huomaa että olet vähän ulapalla joten.

Lainaus:
en ole löytänyt pelkkää HP W2207 nimistä
Kyllä semmonen on, vaikka verkkokauppa.comista voit katsoa

Lainaus:
mitä tarkoittaa kun noissa on perässä "h":ta ja eri kirjaimia
Ei hoota: DVI liitännät kuvalle
Hoolla: HDMI liitännät kuvalle

Lainaus:
löytyykö tuosta näytöstä versiota jossa ei ole kaiuttimia?
Ei? Mutta väliäkös tuolla..

Lainaus:
miten tuollainen näyttö jossa on noin iso resoluutio soveltuu pelaamiseen?
Hyvin. Riippuu pelistä kuika isoa resoa se tukee, ja tukeeko se wideä, mutta suurin osa kyllä.

Lainaus:
olen hankkimassa 8800GTS 512M näytönohjainta ja pelaan uusimpia pelejä, jaksaako näytönohjain pyörittää näyttöä?
Vitsi? (tottakai jaksaa, kuulostaa vain uskomattomalta että joku kysyy tuota..)

Phenom X4 955BE | HD 5770 | 4GB DDR3 || #afterdawn.com @ QuakeNet
Mainos
_
__

_
Huisku
Junior Member
_
17. joulukuuta 2007 @ 21:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Selvä, sitten vielä kysymys tuosta HDMI jutusta... olen kuullut jostain (ei muista mistä) että Vista Home Basicissa ei olisi hdmi tukea? onko totta? kannattaako ottaa tuo hdmi vai dvi?
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > tietokoneen näytöt > hp w2207 mallit?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy