|
Cs:Source ja erikoismerkit
|
|
|
Henz0r
Junior Member
|
19. joulukuuta 2007 @ 09:33 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Eli yritin käyttää semmosia erikoismerkkejä peli nickissä, mutta en saanut niitä toimimaan. Eli menin apuohjelmat>suorita ja "charmap". Sain ne kaikki merkit näkyvii, yritin kopioida, mutta sit ku liitin ni tuli vaa ihan normaalina steamiin... Ratkaisua? (Yritin etsiä samanlaista aihetta, mutta en löytänyt)
|
Senior Member
|
19. joulukuuta 2007 @ 10:50 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Siis etsit merkit merkistöstä, klikkasit kopioi ja liitit ne sitten nimeesi sorsan optionseissa mutta ei toimi?
Kokeilepas laittaa ne conffeihin, eli menet tähän polkuun
C://... Steam/SteamApps/accounttisi nimi/counterstrikesource/cstrike/cfg/config.cfg
Eli cfg -kansiosta etsit sellaisen tiedoston kuin config.cfg (tutummin conffi tai conffit tiedostopäätteen mukaan). Windows kysyy ohjelmaa jolla haluat avata sen, valitse etsi listasta ja sieltä joko notepad tai Word (tai joku muu tekstinkäsittelyohjelma), itse käytän Wordia.
Eteesi avautuu parisen sivua komentoja, kelaa lista loppuun, jossa viimeisenä lukee ingame nimi, esim. name "henz0r" . Nyt liität siihen " -merkkien väliin haluamasi uuden nimen erikoiskirjaimilla. Ja tallennat.
Sitten peliin ja kokeile toimiiko.
Paahtimeni paahtaa leivän kuin leivän.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. joulukuuta 2007 @ 10:52
|
|
Henz0r
Junior Member
|
19. joulukuuta 2007 @ 21:45 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Ööö tein näin, mutta tota... Ei toimi. Eli siis eikö pitäisi minkä tahansa fontin tuolta charmapista toimia steamissa vaiko?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. joulukuuta 2007 @ 21:50
|
Senior Member
|
20. joulukuuta 2007 @ 08:35 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Jaahas, sieltä se tuli. Ainoana fonttina toimii vain ja ainoastaan Arial. Ja sieltäkään ei kaikki merkit.
|
|
Henz0r
Junior Member
|
20. joulukuuta 2007 @ 15:35 |
Linkki tähän viestiin
|
|
No miten sitte on mahdollista, että jotku käyttää erikoisfontteja nimessä? O_o
|
Senior Member
|
20. joulukuuta 2007 @ 15:52 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Erikoisfontteja ei ole, ne ovat vain merkistöstä (character map) otettuja merkkejä.
|
|
TheLucky
Senior Member
4 tuotearviota
|
22. joulukuuta 2007 @ 02:11 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Itse olen vain kopioinut muilta pelaajilta kaikenlaista heinoa sälää nimistä, joten tässä muutama: ٿ ҳҲҳ ? <- Kopioi tosta jos pystyt.
The Lucky: Name tells everything ;)
"Ill see peace back on earth if I gotta murder every one of these barstad with my bare goddamn hands."
|
Senior Member
|
22. joulukuuta 2007 @ 10:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Itse olen vain kopioinut muilta pelaajilta kaikenlaista heinoa sälää nimistä, joten tässä muutama: ٿ ҳҲҳ ? <- Kopioi tosta jos pystyt.
Aivan turhaa, saat kaikki merkit käyttöösi jos vain jaksat kirjoittaa Suorita.. -> charmap tiai menemällä järjestelmätyökalujen kautta Merkistöön, joka on sama asia. Aivan turha kitua niillä parilla merkillä jotka kaikilla on, merkistöstä etsi ARIAL fontilla haluamasi merkit niin saat ainakin customoidun nimen.
|
|
Henz0r
Junior Member
|
22. joulukuuta 2007 @ 20:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Erikoisfontteja ei ole, ne ovat vain merkistöstä (character map) otettuja merkkejä.
No nimenomaan charmapista otin... Mutta kun ei toimi, kuten selitin aikasemmin. Mietin et mite sit muut pystyy käyttää fontti kirjaimii mitä ei oo arielis.. O_o
|
Senior Member
|
22. joulukuuta 2007 @ 22:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: Mietin et mite sit muut pystyy käyttää fontti kirjaimii mitä ei oo arielis.. O_o
Ei tietääkseni pysty, ja asiasta olen melko varmakin. Laitapas pari merkkiä jotka sitten ovat "toista fonttia" ihan näytiksi. :D
|
|
Mainos
|
  |
|
Junior Member
|
23. joulukuuta 2007 @ 02:41 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Mulla on semmonen ohjelma ku Babelmap (googlella pitäs löytyy), sillä voi tehä erikoismerkkejä jotka toimii CSS.
|