User Käyttäjä Salasana  

torstai 2.10.2025 / 11:43
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > daemon tools lite ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
daemon tools lite ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
bongari
Suspended due to non-functional email address
_
20. joulukuuta 2007 @ 20:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on uusi daemon tools versio,ja ongelma on se,että luin netistä ohjeen,että sen valikon on mahdollista saada suomenkieliseksi,mutta enpä ole saanut,vaikka laitoin sen kielitiedoston sinne c:programfiles/daemon tools/lang kansioon,ja käynnistin koneen uudestaa,ja koitin myös asentaa sen ohjelman vielä uusiksi,ja käynnistin koneen uudestaan,mutta en saanut sitä siltikään suomenkieliseksi,sitä ei vain näy siellä kieli tiedostossa,vaikka sen sinne kansioon laitoin,missä voisi olla vika että se ei muutu suomenkieliseksi..
Member
_
22. joulukuuta 2007 @ 01:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Poistitko sen Englannin kielipaketin?
EDIT: Kirjoitusvirhe :)

AMD Athlon? 64 X 2 prosessori 5000+, 3 Gt DDR2-SDRAM, 320 Gt SATA 8600 GT TurboCache 512Mt = HP Pavilion m9062 + w2207h

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. joulukuuta 2007 @ 01:08

bongari
_
23. joulukuuta 2007 @ 17:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en pysty poistaan sitä kielipakettia,kun kone väittää näin,
tämän toimenpiteen suorittamiseen tarvitaan käyttöoikeuksia,miten ne saan
Member
_
24. joulukuuta 2007 @ 00:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kai sulla on järjestelmävalvojan oikeudet?

AMD Athlon? 64 X 2 prosessori 5000+, 3 Gt DDR2-SDRAM, 320 Gt SATA 8600 GT TurboCache 512Mt = HP Pavilion m9062 + w2207h
bongari
_
24. joulukuuta 2007 @ 00:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sitä olen tässä yrittänyt juuri selvittää,ja etsiä että mistä ne voisin löytää,mulla on tää uusi vista käyttöjärjestelmä
että mistä sen voin tarkistaa,että onko mulla järjestelmävalvojan oikeudet
Member
_
24. joulukuuta 2007 @ 01:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vistasta en tiedä, mutta XP:ssä ne sijaitsevat Käynnistä -> Ohjauspaneeli -> käyttäjätilit -> käyttäjätilit ja siitä voi katsoa onko omalla käyttäjällänsä ne oikeudet.

bongari
_
24. joulukuuta 2007 @ 02:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
varmistin nyt tuon asian,ja itse olen tässä koneella järjestelmävalvoja,ja sillä pitäisi olla oikeudet poistaan niitä tiedostoja,mutta en saa sitä poistettua sieltä program files/lang kansiosta sitä kielitiedostoa,äh
Member
_
24. joulukuuta 2007 @ 02:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aika kummallista :/ No itse en osaa enempää valitettavasti auttaa, Öitä ja Hyvää Joulua!

Senior Member
_
24. joulukuuta 2007 @ 11:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Poista vikasietotilassa.
Mainos
_
__

_
bongari
_
24. joulukuuta 2007 @ 12:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
sain poistettua sen vikasietotilassa,mutta ei auttanut,en saanut sitä suomenkieliseksi siltikään,ja lisäksi tuossa tehtäväpalkissa tuo kuvake ja sen säädät kutistuivat ihan pieniksi aika erikoista
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > daemon tools lite ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy