User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 14.9.2025 / 18:21
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > disk boot failure eli apuja tarvittaisiin
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Disk Boot Failure eli apuja tarvittaisiin
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Hza
Newbie
_
23. joulukuuta 2007 @ 11:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ongelma on varmasti itse aiheutettua, mutta jostain syystä emolevy ei enää tunnista sataII kovoja vaan alkaa herjata seuraavaa buutin yhteydessä..

Disk Boot Failure. Insert System Disk AND PRESS ENTER

Käyttiksen uudelleenasennusta (XP-Pro ja Vista) olen koittanut, mutta XP:n asennus jumahtaa siihen kohtaan kun pitäisi alustaa se kovo ja Vista menee siihen ensimmäiseen buuttiin asti, minkä jälkeen se antaa tuon saman virheilmoituksen. :(

Olen myös kokeillut palauttaa biossin perusasetuksille ja jostain luin että levyn access moden muuttamalla largeksi olisi jotain vaikutusta, mutta ei korjannut ainakaan tätä ongelmaa.

Kokoonpano: Asus A8N-SLI SE, AMD 64 3500+, Asus 7300GS 256MB, 2GB muistia...

Toivottavasti joku osaisi neuvoa miten tuon saa korjattua. :)
Senior Member
_
23. joulukuuta 2007 @ 15:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tämäkin on aika turha, mutta tässä olisi linkkiä, josta voit lukea.
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/536328

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > disk boot failure eli apuja tarvittaisiin

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy