User Käyttäjä Salasana  

torstai 18.9.2025 / 19:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > finbytes apua
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Finbytes apua
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Siikki
Junior Member

1 tuotearvio
_
23. joulukuuta 2007 @ 14:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noniin eli kun olen ollut intissä, niin finbytes on unohtunut kokonaan ja nyt en pääse accountilleni. Jos joku viitsisi ottaa yhteyttä Admineihin. Tunnukseni on Siikki
Kelsson
Newbie
_
23. joulukuuta 2007 @ 15:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minäkään en pääse sisään. Olen hoitanu jakamisen kunnolla koko ajan kun olen ollu mukana mut nyt asun kahdessa eri paikassa ja siellä missä olen viikot ei ole netti yhtymää joten en ole voinut käydä sivulla. PLEASE AUTTAKAA. Tunnukseni Finbytesilla on kans Kelsson
peeke
Member
_
23. joulukuuta 2007 @ 18:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
molemmista teistä pistin viestiä ylläpidolle ...katsotaan mitä sanovat !!!
Siikki
Junior Member

1 tuotearvio
_
23. joulukuuta 2007 @ 18:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti peeke:
molemmista teistä pistin viestiä ylläpidolle ...katsotaan mitä sanovat !!!

Kiitän! Ilmoittavatkohan sulle? Oliko finbytesillä muuten irc kanava, niin voisin mennä suoraan keskustelemaan sinne..
Mainos
_
__

_
Kelsson
Newbie
_
24. joulukuuta 2007 @ 11:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos! Toivotaan parasta.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > finbytes apua

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy