User Käyttäjä Salasana  

torstai 29.1.2026 / 08:12
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > ongelma cs 1.6 resoluution kanssa.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ongelma cs 1.6 resoluution kanssa.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
sikaka
Inactive
_
24. joulukuuta 2007 @ 20:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu terve, eli ongelmana on se että tällä hetkellä cs 1.6:ssa minulla on resuluutiona 1280x1024 ja minun näyttö 19" tuumainen ViewSonic. Sitten kun haluan vaihtaa cs 1.6:ssa resoluution esim. 800x600 niin sitten se minun koko näyttö ei täyty tuosta 800x600 resoluutiosta vaan tuo 800x600 peittää osan siitä 19" näytöstä mikä on sen koko(800x600). Mikä ongelmaksi? näyttis ati radeon 9200 -series screenin hertzeinä pidän tällähetkellä 75Hz , uusimmat ajuripäivitykset tehty, HELP!!?
Member
_
25. joulukuuta 2007 @ 22:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mikä on näyttösi näyttösuhde ja css asetustesi näyttösuhde?
Member
_
25. joulukuuta 2007 @ 22:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli nää pitäis täsmätä toisiinsa ja näytön kanssa ja jos ei auta nii kato sun näyttiksen ajureista miten sul on säädetty siel ne
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > ongelma cs 1.6 resoluution kanssa.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy