User Käyttäjä Salasana  

torstai 6.3.2025 / 14:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > wlan ei päästä nettiin rebootin jälkeen..
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
WLAN ei päästä nettiin rebootin jälkeen..
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
madmann
Account closed as per user's own request
_
24. joulukuuta 2007 @ 22:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tämmönen ongelma on ilmennyt WLAN verkossa.
Eli kun käynnistän windowsin niin kone löytää kyllä routerin mutta ei päästä nettiin. Vasta kun routerin reboottaa niin pääsee nettiin.

Windows Vista Ultimate 32-bit
Netwjork WLAN-tukiasema joka on kiinni ADSL-modeemissa.
WPA2 salaus (aikaisemmin WPA ja sama ongelma)
Signaali-taso yli 90% kokoajan.

Tämä langaton on täysin uusi juttu mulle niin ei osaa yhtään päätellä mistä voisi johtua?! Toivottavasti löytyy kokeneempia täältä!

Ennen langatonta ei mitään ongelmaa ollut netin kanssa
denarced
Newbie
_
6. tammikuuta 2008 @ 11:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu, mul on sama ongelma .. yhteistä meillä lienee toi netwjorkin wlan routeri. Mulla on adsl-motikka jossa kiinni toi netwjork wan-portissa ja sit pöytäkone on kiinni lan1 portissa. pöytäkone toimii aina mut wlan häviää aina välillä vaikka läppäri kyl väittää et signaali on vahva. ei toimi netti eikä torrentit.
tanja300
Newbie
_
6. tammikuuta 2008 @ 23:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla myös sama netwjorkin purkki ja oli ongelmia wlanin kanssa. Kannattaa kokeilla purkin oman ip osoitteen muuttamista asetuksista. Jos ei vieläkään toimi, niin vaihdappa adsl-modeemista purkkiin tuleva kaapeli laitekaapeliksi ( =punainen verkkokaapelin näköinen johto).
Mulla lähti pelittään noilla konsteilla.
Mainos
_
__

_
jtlaak
Suspended due to non-functional email address
_
24. tammikuuta 2008 @ 16:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jaa

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. kesäkuuta 2012 @ 11:57

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > wlan ei päästä nettiin rebootin jälkeen..

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy