User Käyttäjä Salasana  

torstai 20.11.2025 / 09:15
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > vista, kone ongelma? asennus "jäätyy".
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Vista, kone ongelma? Asennus "jäätyy".
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Plati
Newbie
_
28. joulukuuta 2007 @ 18:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli oon tässä nyt jo ties kuinka kauan pähkäilly ja googletellu, ilman tuloksia. Ongelma kuuluu seuraavasti.. Tai miten sen nyt selittäisi.

Tällä hetkellä yritän asentaa Burning crusadea, vähän aikaa sitten yritin asentaa prostreetiä, muutaman muunkin kanssa ollut ongelmia, oli peli aito tai ei niin ei tunnu olevan merkitystä.

Kuitenkin kun aloitan asentamisen, ihan hyvin toimii, tulee se itse asennus % määrät jne, saattaa vaan jossain vaiheessa ikään kuin nostaa kädet ilmaan ja luovuttaa, eli toisinsanoen ei tee mitää. Prosentit jää paikallee eikä mitää tapahdu. Ja mikä kaiken kruunaa, se tekee sen missä vaiheessa tahansa, voi olla heti alussa, keskellä, lopussa, ei merkitystä. Ja sitten jossain vaiheessa tulee viesti "Installer is not responding." Mistä helkkarista se voi johtua? Alan tulla hulluks tässä.
(Edit: Burning crusaden asennus jäätyi ekan kerran 66% sitten 17% ja kolmannella kerralla jopa asentui, prostreetiä en saanut millään toimimaan. Kokeilin varmasti lähemmäs 10 kertaa. Ei tuo silti ole normaalia mielestäni. Kyllä, olen odottanut asennuksen aikana.)

Käyttöjärjestelmä on Windows Vista Basic. Vai voiko se olla jotenkin jossain laitteessa se vika?

Jos joku vain osaa auttaa, olen kyllä hyvin kiitollinen. Jos tarvitsette lisää tietoa, kerron kyllä mitä pystyn. Kiitos.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. joulukuuta 2007 @ 18:54

Junior Member
_
28. joulukuuta 2007 @ 18:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
koita vikasietotilan kautta mulla tepsi
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > vista, kone ongelma? asennus "jäätyy".

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy