User Käyttäjä Salasana  

tiistai 21.4.2026 / 12:26
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > tv-out -ongelmat ja -keskustelu > kysymyksiä koskien tv-out liitäntöjä.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kysymyksiä koskien tv-out liitäntöjä.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ArtturiX
Member
_
29. joulukuuta 2007 @ 18:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu eli olis pari kysymystä.

1. Mulla oli ennen 21" telkku joka näytti 1280x1024 reson oikeenlaisena(työpöytä siis mahtui kokonaan tv:n kuvaruudulle), nyt mulla on 28" tv jonka kuvalle ei mahdu koko työpöydän kuva tolla 1280x1024 resolla, se pitää aina vaihtaa 800x600 resoks että kuva näkyy oikein. Tiedän ettei se ole mikään hirveä juttu leikkiä joka kerta noiden näyttisasetusten kanssa, mutta pystyisiköhän mitenkään tekemään sellaista valmisasetusta että kun sitä klikkaisi niin asetukset menisivät automaattisesti haluamaani tilaan?

2. Mulla on tossa 28" telkussa kaksi scarttipaikkaa, sillon kun ensimmäistä kertaa laitoin tv-out piuhan kiinni laitoin sen scart-2 paikkaan, aloin katsomaan elokuvaa ja hetken se näkyi erittäin hyvin mutta sitten tuli vähän häiriötä kuvaan joten heilutin tv-out piuhaa jolloin kuva muuttui pelkäksi mustavalkoiseksi palikkamereksi, nyt sillä scart-2 paikalla ei tee yhtään mitään kun näkyy vain tuota palikkamerta, kysyisinkin että mitä ihmettä sille on voinut tapahtua, scart-1 paikka toimii normaalisti. Onkohan tullut joku oikari tjsp?

Kerro Minulle.
bokeh
Member
_
29. joulukuuta 2007 @ 19:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mikä näyttis? näyttis ajurit? käyttöjärjestelmä? Olisi vähän helpompi vastailla

MultiRes sopii hyvin nopeaan resojen vaihteluun.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 29. joulukuuta 2007 @ 19:58

ArtturiX
Member
_
29. joulukuuta 2007 @ 20:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näyttis o Radeon 9200 Series
Atin ajurit on.
Käyttis on windows 2000

Kerro Minulle.
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > tv-out -ongelmat ja -keskustelu > kysymyksiä koskien tv-out liitäntöjä.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2026 AfterDawn Oy