User Käyttäjä Salasana  

torstai 6.3.2025 / 19:54
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > vpn yhteys/etätyöpöytäyhteys
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
VPN yhteys/Etätyöpöytäyhteys
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
30. joulukuuta 2007 @ 12:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koulussamme on siis joillakin nettisivuilla estoja, ja ajattelin että auttaisi jos käyttäisin koulussa omaa konettani, eli etätyöpöytäyhteyttä. Mitkä olisivat hyviä toimivia keinoja? Molemmissa koneissa on Win Xp. Eräs kaverini harrasta moista myös ja onnistuukin, mutta hän ei osannut neuvoa, koska ei ollut itse tehnyt sitä.
Rämpläsin äsken ton VPN yhteyden kanssa. Olisiko siitä mihinkään? Miten sitä käytetään? Tein tämän ohjeen mukaan: http://www.saunalahti.fi/elepal/vpnohje/vpnclient.html

Miten nyt siellä toisella koneella saan ton ihme VPN yhteyden tai siis mitä niinku teen ensiksi, mistä aloitan? Oon ihan hukassa.

Ja sitten vielä onnistuuko etätypöytäyhteys koneelta, jossa on modeemi eli siis pitää aina soittaa kun menee verkoon? Itselläni lähiverkkoyhteys.

Mutta jos on olemassa jotain muitakin etätyöpöytämahdollisuuksia niin kertokaa ihmeessä. Olen kyllä koittanut tuota windowsin omaa etätyöpöytäyhteyden luomista, johon pitää kirjottaa vain IP, mutta se ei ainakaan toiminut.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. joulukuuta 2007 @ 12:56

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > vpn yhteys/etätyöpöytäyhteys

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy