User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 17:03
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > blu-ray -keskustelu > blue-ray yhteensopivuus?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Blue-Ray Yhteensopivuus?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
herantpe
Newbie
_
1. tammikuuta 2008 @ 16:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi, Viikonloppuna ja eilen kokeilin kolmessa eri telvisiossa HDMI liittimiä ja latauksia. Laite lataa Hdmi:n kautta ohjelman (kestää noin 3-4 minuuttia) mutta elokuvasta jättää valikot pois mistä voi valita kielen ym ym. Ja esittely kiertää jatkuvasti uudelleen alkuun niin kauan kuin jaksaa katsoa. Komponentti liittimien kautta toimii aivan moitteettomasti mutta kuva ei ole täysin terävä.Setupp myös toimii ja tulee Tv:n ruudulle näkyviin. Hdmi:n kautta ei tule näkyviin. Olen vaihtanut laitteen myyjällä toiseen , vaihdon jälkeen sain edes nämä näkyviin ,ensimmäisen laitteen kanssa ei tullut mitään näkyviin. Sonyn sivuilla oli jokin aika sitten jokin päivitys nyt en löydä enää? Olisko uusi Softa? Huomenna soitto Sonylle harmittaa olen soittimen ostanut noin kaksi viikkoa sitten ja yhtään TERVÄPIIRTO elokuvaa en ole päässyt katsomaan. Olen kokeillut toisessa tv:ssä ja toislla kaapeleilla ei paua. Mikä eteen / Kaupan purku ? Kertokaa onko ollut samanlaisia kokemuksia? Sonyn laatu ennen olen aina luottanut nyt alkaa usko merkkiin karisemaan.
creativeb
Member

5 tuotearviota
_
6. tammikuuta 2008 @ 00:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt en kyllä täysin ymmärrä mistä tässä puhutaan. Oletan, että olet ostanut blu-ray soittimen? siis mikä on ongelma ei näy telkkarissa hdmi liitännän kautta elokuvat? Mielestäni sen verran sekava postaus, että paha sanoa????
herantpe
Newbie
_
6. tammikuuta 2008 @ 15:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei, Niinimaa Hyvinkää TV:huolto siellä ratkesi asia soittimessa vanha "softa" piti vaikuttaa vain tekstipuoleen , mutta se kun asennettiin niin laite toimii kuin unelma.Laitoin Sonylle palautetta saas nähdä mitä sieltä vastataan? Sonyllä oli kyllä jokin aika sitten päivitys mutta vedetty sieltä pois?
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > blu-ray -keskustelu > blue-ray yhteensopivuus?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy