User Käyttäjä Salasana  

lauantai 13.9.2025 / 23:28
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > f-secure jumittaa koneen.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
F-secure jumittaa koneen.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
2. tammikuuta 2008 @ 17:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kysyisin vain että onko normaalia että pelaamisen yhteydessä virustarkistuksen ajaminen jumittaa koko koneen?

Koneeni tiedot ovat allekirjoituksessa.

CORE i7 920 D0 @ 4Ghz + Noctua NH-D14 | HD5870 Crossfire | A-data 3x2GB 1600Mhz | Asus P6T Deluxe | Antec Three Hundred | Corsair HX 750W | Samsung Spinpoint F3 1TB | Samsung Syncmaster T240 |
Senior Member

23 tuotearviota
_
2. tammikuuta 2008 @ 18:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei pitäisi noin tehokasta konetta alas ajaa. muinoin pelailin warcraft 3 jollain ihan paskalla koneella ja f-secure ajoi koneen alas :D. mutta eipä tossa oikeestaan pitäisi käydä noin. jos se hiastaa prossuu niin sammuta sellane ohjelma ko "ff32" jos oikein muistan, en ole käyttänyt f-securee 2 vuoteen. olut AVG käytössä.

Absolutismi on alkoholiongelma.
seppose
Newbie

5 tuotearviota
_
2. tammikuuta 2008 @ 19:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
niin tai sitten ei aja virustarkistusta samaan aikaan ku pelaa?
f-securen virustarkistus vie aika paljon resursseja. itse en oo ajanu virustarkistusta kolmeen vuoteen. f-securen taustasuojaus on niin hyvin toiminu ettei ole tarvinnu. taustasuojaus ei vie prossu tehoja. virustarkistuksen voi pistää pyörimään semmosella ajalla kun ei tartte konetta... jos taustasuojauksen prosessin sammuttaa(fssm32) se lähtee heti uudelleen päälle, ainaskin mulla.
etzka326
Senior Member
_
3. tammikuuta 2008 @ 11:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsekin olen huomannut että f-secure hidastaa konetta...windows käynnistyy huomattavasti hitaammin pitäisikö siirtyä AVG:hen?
Member

1 tuotearvio
_
3. tammikuuta 2008 @ 12:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti etzka326:
Itsekin olen huomannut että f-secure hidastaa konetta...windows käynnistyy huomattavasti hitaammin pitäisikö siirtyä AVG:hen?
Mullakin ollut F-secure jo pari vuotta ja hyvin on toiminut, ei mitään ongelmia. Tuo "raskaus" on silti alkanut mietityttämään. Mitä tuo AVG maksaa? Vähän aikaahan se on ilmainen. kokemuksia AVG:stä...? Palomuuriksi varmaan vinukan oma...

Intel Q6600 0-stepping @ 2.8 GHz | XFX Radeon HD 5850 | EVGA 680i | 4Gt G-skill DDR2 800 | Zalman 750W, ZM750-HP, Heatpipe | Soundblaster X-FI (Platinum) | OCZ Vertex II 120Gt, 2 x 250 Gt Seagate Barracuda | Razer Tarantula

Member

5 tuotearviota
_
3. tammikuuta 2008 @ 12:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
AVG on täysin ilmainen.

EDIT: Palomuuriksi suosittelen Comodoa, koska Windowsin oma ei todellakaan ole hyvä. Tässä linkki palomuuritestiin.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. tammikuuta 2008 @ 12:24

Member

1 tuotearvio
_
3. tammikuuta 2008 @ 12:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti SJK:
AVG on täysin ilmainen.

EDIT: Palomuuriksi suosittelen Comodoa, koska Windowsin oma ei todellakaan ole hyvä. Tässä linkki palomuuritestiin.
Kun latasin tuon AVG-anti spywaren niin se oli värikäs tuolla systemtrayssä. kun (muistaakseni) 20 päivää oli mennyt se muuttui harmaaksi ja ilmoitti jotain, että kokeilu on päättynyt, osta koko versio. Virus skannaukset teen tällä edelleen, mutta "reaaliajassa" tämä ei taida toimia...

Intel Q6600 0-stepping @ 2.8 GHz | XFX Radeon HD 5850 | EVGA 680i | 4Gt G-skill DDR2 800 | Zalman 750W, ZM750-HP, Heatpipe | Soundblaster X-FI (Platinum) | OCZ Vertex II 120Gt, 2 x 250 Gt Seagate Barracuda | Razer Tarantula

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. tammikuuta 2008 @ 12:53

AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
3. tammikuuta 2008 @ 13:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
AVG-antispyware ei ole AVG antivirus.
http://www.download.fi/tyopoytaohjelmat/...ree_edition.cfm

Itse olen tykästynyt myös Antivir ohjelmaan.

Omasta kokemuksesta sanoisin, että F-secure on todella raskas ohjelmisto eikä tarjoa mitään erityisen hyvää peruskäyttäjälle.

Give a man a fish and you feed him for a day.
Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
Senior Member

14 tuotearviota
_
3. tammikuuta 2008 @ 13:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ite olen käyttänyt tässä koneessa 3 eri anti-virus ohjelmaa:

ensin Avastia, mutta vaihdoin pois sen koska käyttöliittymä oli typerä

sitten waretettua NOD32:a, mutta se lopetti päivitykset viikon jälkeen =(

nytten käytän Avira AntiVir:ia ja olen tyytyväinen =)

i5-2500K|8GB RAM|GTX 560 Ti

IBM Thinkpad T61/Arch Linux, HTC Desire
http://steamcommunity.com/id/neurokirurgi
seppose
Newbie

5 tuotearviota
_
3. tammikuuta 2008 @ 20:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
f-secure ei ehkä ole paras ohjelma jos kone käy jatkuvasti maksimi tehoilla, mulla itsellä ei ole ollut mitään ongelmia f-securen kanssa omassa käytössäni ja aion pitää sen vastasuudessakin koska se on halpa.(liittymän perusturva 3,90?/kk) jokaisen kannattaa etsiä itselle sopivat ohjelmat(kannattaa etsiä tietoa netistä ja kokeilla itse)
Mainos
_
__

_
samux91
Newbie
_
3. tammikuuta 2008 @ 22:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on viimeaikoina ruvennut pelatessa f-secure syömään ihan helkkaristi muistia. Uudelleenkäynnistyksen jälkeen ehtii hetken pelata ennekuin fssm32.exe herää ja vie parhaimmillaa 150megaa jonka jälkeen ei pelaamisesta tule enää mitään. Cod4 varsinki on aiheuttanut tätä. Kun ei pelaa niin pysyy tua fssm32 ihan rauhassa.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > f-secure jumittaa koneen.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy