User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 12:47
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > 3.71 m33, auttakaa!!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
3.71 m33, auttakaa!!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
MrBalle
Newbie
_
3. tammikuuta 2008 @ 21:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen juuri tilannut PSP Slim&Lite:n... Olen latanut pelin piratebay:stä, ja nyt tarvitsen apua, miten saan pelin toimimaan? Pitääks mun lataa 3.71 m33? Ja miten sitä asennetaan?

Kiitos (:
Remary
Suspended due to non-functional email address
_
3. tammikuuta 2008 @ 21:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo sun firmis tarttee olla 3.71 m33 ja sen asentamiseen tarvitaan joko tool akku täältä tai sun tarttee leikkaa yks pinni pois akusta mut kannattaa hankkii tool koska jos leikkaat pinnin sit sun patterist tulee hyödytön peli käyttöön. sit sä tarttet Pandoras battery creatorin tai jonku sen nimisen ohjelman en muist nimee mut joka tapaukses kun sul o tool ja ohjelmat pist vaa tool akku sisään painat X:sää odotat niin kauan et psp sammuu sit tavalline battery sisään ja sit sul o 3.71 m33 firmi ja pelit täytyy pistää ISO kansioon ISO kansio muistikortin juureen
Senior Member

1 tuotearvio
_
3. tammikuuta 2008 @ 21:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli Pandoraa vaan. Tossa ohje manuaalisesti pandoran tekoon jos jollain kaverillasi sattuisi olemaan 1.50 tai kustomi.

Toinen vaihtoehto on että teetätät jollain Huuto.netissä omasta akustasi pandoran. Pistä Huuto.netin hakuun että PANDORAN niin pitäs löytyä. Ohjelma vie Magic Memory Stickin tekoon. Kun ajat START.exeä (totalnewbi easyInstalleria) niin valitse kohta 4 (universal unbricker) jotta voi alentaa Sonyn alkuperäisen firmwaren

Kolmas vaihtoehto on että ostat Huoltoakun/pandoran täältä. Ohjelma vie Magic Memory Stickin tekoon. Kun ajat START.exeä (totalnewbi easyInstalleria) niin valitse kohta 4 (universal unbricker) jotta voi alentaa Sonyn alkuperäisen firmwaren

Neljäs vaihtoehto, mutta ei niin suositeltava on että leikkaat akustasi yhden pinnin pois. Tossa kuva mikä niistä. Ohjelma vie Magic Memory Stickin tekoon. Kun ajat START.exeä (totalnewbi easyInstalleria) niin valitse kohta 4 (universal unbricker) jotta voi alentaa Sonyn alkuperäisen firmwaren
MrBalle
Newbie
_
4. tammikuuta 2008 @ 17:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
vitun hankalaa! kannataisko tehä niin et leikkaa pois yhen pinnin?
mikä näist ois paras? luulin että tämä juttu olisi helpompi... :(
MrBalle
Newbie
_
4. tammikuuta 2008 @ 18:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Senior Member

1 tuotearvio
_
4. tammikuuta 2008 @ 19:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suosittelen tota MrBallen antamaa vaihtoehtoa. Sama tyyppi teki munkin akusta pandoran, joten SUOSITTELEN. Kaikista helpointa..
MrBalle
Newbie
_
4. tammikuuta 2008 @ 22:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oikeesti? :O
pitääks hankkia se pandoran akku kuitenkin?
Senior Member

1 tuotearvio
_
5. tammikuuta 2008 @ 18:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis lähetin tolle tyypille mun OMAN PSPN mukana tulleen akun niin se teki pandoran siitä ja lähetti takas. Sit tein kotona Magic Memory Stickin ja laitoin PSPhen 3.71m33
MrBalle
Newbie
_
5. tammikuuta 2008 @ 22:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siis hä? jos mä nyt menen sen ruokatunnilla sinne ja se tekee mun PSP:stä 3.71 m33-4, toimiiks mun akku samalla tavalla ku ennen? ja pystyyks sitte pelaa downlaodattuja pelejä?

kiitos (:
Senior Member

1 tuotearvio
_
9. tammikuuta 2008 @ 17:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pystyy pelaa downloadattuja pelejä, akku toimii samalla tavalla KUNHAN palautat sen tällä ohjelmalla
MrBalle
Newbie
_
10. tammikuuta 2008 @ 08:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ootko varma että tämä jätkä ei hoida sitä valmiiks?
Mainos
_
__

_
Senior Member

1 tuotearvio
_
10. tammikuuta 2008 @ 14:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voi toi tyyppi tehä hyvinkin sen KOKONAAN valmiiks.

EDIT: Ja varmasti tekeekin..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. tammikuuta 2008 @ 14:29

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > 3.71 m33, auttakaa!!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy