User Käyttäjä Salasana  

tiistai 22.7.2025 / 07:34
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > usbextreme ja usbadvance samalla kovalevyllä?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
UsbExtreme ja usbadvance samalla kovalevyllä?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Jake71
Member
_
4. tammikuuta 2008 @ 11:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei!

Ostin tuossa usbextreme-levyn jolla saa tosi hyvin käynnistettyä kovalevyltä pelejä mutta siinä ei kaikki pelit toimi. esim. singstarit. Olen lukenut paljon keskusteluja hdloaderista, usbadvancesta ja uLauncerista ja ym.. Mulla on usbadvancesta ja uLauncerista netistä ladatut elf-versiot.

Voisiko joku kommentoida että toimisiko tämmöinen. Mulla on 250 Gt usb-kovalevy ja jaettu kahteen osaan, usbextemin ps2 pelit ja muut. HdAdvancea varten tarvitsen osioida vielä kolmannen osan koska käyttää PS2-formaattia. Siirtää winhiipillä singstarit uudelle osiolle. Käynnistää PS2:sen usbextreme-levyllä ja valitsisi sen peli-valikosta hdloaderin joka sitten käynnistäisi uuden valikon hdloaderista jossa olisi eri singstareja.

ULauncerin laittamisesta muistikortille on paljon keskusteluja mutta ei usbextremin kanssa. Miten se tehdään vai tarvitsenko sitä muistikortille? Eikös muistikortti käynnistä usbadvancen mutta minä voisin käynnistää sen usbextremellä? Voiko winhiipillä siirtää usbadvancen usb-kovalevylle samaan paikkaan singstarien kanssa?

Kiitos paljon avusta jos joku osaisi kommentoida/neuvoa!
tepik
Suspended due to non-functional email address
_
5. tammikuuta 2008 @ 18:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tietääkseni hdadvance ei toimi usbkovalevyllä kuten ei hdloaderikaan mutta saatan olla väärässä(luulisin että noihin kumpaankin tarvitsee ide kovalevyn jotta ne pelejä löytää) http://sksapps.com/index.php?page=ps2load.html tossa on kummiskin ohjeet miten tehdä levy että voi käynnistää hdloaderin ja miksei hdadvancen usb extremen kautta.
Jake71
Member
_
6. tammikuuta 2008 @ 14:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitti tuosta ohjeesta. Pitää testata sitä illalla, toimiiko se jos on modaamaton ps2? Mulla on usbadvanceen elf jonka vois käynnistää usbextremellä?! Yksi lisäprobleema on kun kovalevy on jaettu kolmeen osaan ja winhiip ei löydä osia vaan koko levyn, voiko millään muulla formatoida ps2-formaattiin? ja myös siirtää pelejä?
Mainos
_
__

_
Jake71
Member
_
7. tammikuuta 2008 @ 22:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Testasin tuon ohjeen ja hyvin sain sen imagen tehtyä mutta WinHiip on ongelma kun se ei löydä kovalevyn eri osioida. Testasin vanhalla koneella niin kyllä se aikoo formatoida koko levyn vaikka sekin oli osioitu kahdeksi. Ei kysy missään vaiheessa kumpi osio formatoidaan ps2-formaattiin. Mitenköhän tästä pääsisi eteenpäin?
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > usbextreme ja usbadvance samalla kovalevyllä?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy