User Käyttäjä Salasana  

perjantai 10.1.2025 / 22:03
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > nokia n73
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Nokia n73
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sarza1
Newbie
_
4. tammikuuta 2008 @ 13:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Puhelin ollut minulla noin vuoden. Toiminut tähänsaakka hyvin mitä nyt kamerankäytönkanssa välillä temppuillut; kaatunu koko zydeemi...Mut nyt jurppii tosi kovaa, puhelimeen ei voi soittaa; ilmoitus"matkapuh. ei saad..." Ite en voi soittaa, ilmoittaa YHTEYSVIRHETTÄ! Mikä siis avuksi, liittymä on Sonera.
Moderator

14 tuotearviota
_
4. tammikuuta 2008 @ 13:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Päivitä puhelimen ohjelmisto:

http://www.nokia.fi/A4368250

Phenom X4 955BE | HD 5770 | 4GB DDR3 || #afterdawn.com @ QuakeNet
Junior Member
_
1. helmikuuta 2008 @ 16:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sarza1:
Mut nyt jurppii tosi kovaa, puhelimeen ei voi soittaa; ilmoitus"matkapuh. ei saad..." Ite en voi soittaa, ilmoittaa YHTEYSVIRHETTÄ! Mikä siis avuksi, liittymä on Sonera.
Itellä on ihan sama vika. Puhelin kävi huollossa, jossa testasivat 3g:n gsm:n ja kaikki oli ok. Palauttivat myös tehdasasetukset ja laittoivat uudelleen uusimman firmiksen. Ei auttanut, 3g puoli ei edelleenkään toimi kunnolla. Puhelua saa yrittää monta kertaa ennen kuin saa yhteyden. GSM puoli toimii moitteetta.

Nokia 3230
Acer Ferrari 3400
Xbox 360 Premium
Samsung LE40R77bdx
Topfield 5100PVRc
Junior Member
_
1. helmikuuta 2008 @ 16:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sarza1:
Mut nyt jurppii tosi kovaa, puhelimeen ei voi soittaa; ilmoitus"matkapuh. ei saad..." Ite en voi soittaa, ilmoittaa YHTEYSVIRHETTÄ! Mikä siis avuksi, liittymä on Sonera.
Itellä on ihan sama vika. Puhelin kävi huollossa, jossa testasivat 3g:n gsm:n ja kaikki oli ok. Palauttivat myös tehdasasetukset ja laittoivat uudelleen uusimman firmiksen. Ei auttanut, 3g puoli ei edelleenkään toimi kunnolla. Puhelua saa yrittää monta kertaa ennen kuin saa yhteyden. GSM puoli toimii moitteetta.

Nokia 3230
Acer Ferrari 3400
Xbox 360 Premium
Samsung LE40R77bdx
Topfield 5100PVRc
lappe27
Newbie
_
16. huhtikuuta 2008 @ 21:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mistä sais nokia n73:seen kaukosäädin ohjelman.ir remote ei aukea mulla puhelimessa onko niitä muita ohjelmia?
Mainos
_
__

_
Hemmmo
Suspended due to non-functional email address
_
23. huhtikuuta 2008 @ 14:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mun vieres on nokia N73 ja se on ihan kamala! Ku joku soittaa mulle nii se sammuu jos sil vastaa siihen puheluun. Onneks mä sain uuden kännyn se on Nokian simpukka 6267.........
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > nokia n73

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy