User Käyttäjä Salasana  

tiistai 12.11.2024 / 22:08
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua pc:n digikorteista > pinnaclen pctv dvb-t stick ja ylen tekstitykset
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Pinnaclen PCTV DVB-T Stick ja YLEN tekstitykset
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ARavila
Junior Member
_
5. tammikuuta 2008 @ 19:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on jo jonkin aikaa ollut käytössä Pinnaclen USB-liitäntään kytkettävä TV-viritin PCTV DVB-T Stick. Laite toimii muuten mainiosti, paitsi että se ei kykene näyttämään YLE:n tekstityksiä sen paremmin toistossa kuin tallennetuissa ohjelmissakaan.

Katseluohjelmana on minulla Pinnaclen MediaCenter v. 4.27.901, jonka olen päivittänyt versioon 4.11.784 (DVB subtitle BETA patch for PMC/TVC version 4.27 ).

Päivityksestä ei ole ollut apua, eikä myöskään katseluohjelman vaihtamisesta DVB Viewer Pro 3.9.1:een. DVB Viewerillä sain itse asiassa äänen kuulumaan ja kuvan näkymään PIP-muodossa ja työpöytä-TV- muodossa, mutta en lainkaan normaalilla tavalla.

Mitäs luulette, onko ko. Pinnaclen TV-virittimellä ylipäätään mahdollista saada YLE:n tekstityksiä näkymään, vai pitäisikö suosiolla vaihtaa laite johonkin toiseen, esimerkiksi tähän http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=4185??

Osaatteko suositella jotain USB-TV-viritintä, jolla saisi kaapelitaloudessa (Welho) YLE:n tekstitykset näkymään?

Laitteistoni kokoonpano on seuraava:

Intel Core 2 Duo E6600 2.40GHZ 1066/4m S775 (Conroe)
Asus P5W DH Deluxe
Corsair DDR2 2x1GB Xms2-6400 Tw
Zalman Cpu Cooler S775 With Pwm Control
Gainward GF 7900GS PCI-E 512MB 2X DVI+TV
Antec P150 430W Quiet
Caviar Re2 250GB 7200 16MB SataII Wd2500y
ViewSonic 19" LCD VA912-4 8 ms
LG DVD+-RW DL LS 16x Bulk
3,5" Floppy Diskdrive
Windows XP Pro Suomi
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua pc:n digikorteista > pinnaclen pctv dvb-t stick ja ylen tekstitykset

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy