User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 5.1.2025 / 04:03
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox > mod piiri ongelma....
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mod piiri ongelma....
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
TosiTeemu
Member
_
11. joulukuuta 2003 @ 10:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ois asennettuna X-eceturer 2 Lite - piiri. En saanut oikein toimimaan... piirin ollessa pois päältä, laite toimii normaalisti, mutta jos laitan piirin päälle niin kuvaa ei näy ja "eject- nappi" vaan vilkkuu vuorotellen punaista ja vihreetä. Ohjeissa luki että koneen laittaa päälle piirin asennuksen jälkeen, niin koneen pitäisi avata itse asemansa jonne pitäisi syöttää levy, jossa bios on. Näin ei kuitenkaan käynyt vaan laitoin itse levyn sisään, mutta sekään ei auttanut. Eli voinko kokeilla vielä jotain vai vienkö koneen suoraan liikkeeseen huoltoon. Piirin on asentanut ammattimies, mutta voiko muu olla vikana kuin väärin asennettu piiri? apuja kaivattaisiin...
Moderator
_
11. joulukuuta 2003 @ 11:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kuulostas et asennus ois menny pieleen. Testasiko tämä ammattimies itse, että se piiri varmasti toimi?

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
TosiTeemu
Member
_
11. joulukuuta 2003 @ 11:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei testannut....se vaan kolvas. Onkohan enää mitään tehtävissä....
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox > mod piiri ongelma....

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy