User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 14.9.2025 / 00:31
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > missä vika?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Missä vika?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
CeeHoo
Newbie
_
6. tammikuuta 2008 @ 19:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moro!

Elikkä tuli tossa muutama pv sitten ostettua uutta koneen osaa ja tälläistä tuli hankittua...

Emolevy: Asus M2N32-SLI Deluxe
Prossu: AMD Athlon 64 X2 6000+ 3.0Ghz
Muistit: Kingston 2048MB 667MHz DDR2 NON-ECC CL5 DIMM (2x 1024MB)
Kovalevy: Seagate Barracuda SATAII 500gb

Vanhoja palikoita tuli myös laitettua...
Näyttis: EVGA 8800GTS
PWR: 580W Silverstone

Mutta ainut ongelma nyt tuppaa olemaan se että kone käynnistuu mutta sammuu noin 5s kuluttua... Muutama pv sitten kone käynnisty hyvin mutta näyttöön ei tullut mitään.

Missäköhän mahtaisi vika olla? Itse olin katsovinani että kaikki osat on yhteensopivia.

Kiitoksia jo etukäteen!
D.J
Member
_
7. tammikuuta 2008 @ 16:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla oli sammallainen ongelma mutta tein sillai, että irrotin DVI-kaapelin ja laitoin sen takaisin, sen jälkeen näyttö käynnistyi.

Emolevy: ABIT AB9 pro
Prossu: Intel Core Duo E6420
Muisti: 4GB 800mhz
näyttis: ati radeon HD3850 TOP
Kovalevy: 160GB ulkoinen ja sisäinen 160gb
Käyttis: Windows Vista Home Premium

Koho kohta on kotelo:Antec Sonata II Piano Black -miditorni ja 450w -virranlähde.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > missä vika?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy