User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 5.1.2025 / 01:00
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > tietokone - tv ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tietokone - TV ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
niantto
Newbie
_
7. tammikuuta 2008 @ 22:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oon koittanu liittää kannettavan telkkariin s-video - scart piuhalla mutta kuva näkyy vain musta valkoisena mikä avuksi??
itellä on NVIDIA GeForse Go 6100 näytön ohjaimena.
samismile
Member

6 tuotearviota
_
8. tammikuuta 2008 @ 07:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oiskos väärä kanava? Itellä oli kans mustavalkonen kun oli väärä kanava.
afox
Member
_
10. tammikuuta 2008 @ 12:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Telkkari ei välttämättä tue svideoo jos on vanha. Jos tukee niin sitten pitää kattoo onko kytketty oikeeseen paikkaan, eivät monestikkaan tue svideoo kuin toisessa scartissa. Tai jos on vaikka etupaneeliin liitetty niin pitää vielä valita asetuksista että svideo tulo on kytketty päälle eikä komposiitti. Yks vaihtoehto on vielä että jos piuhasta on yks karva poikki, sillon voi näkyy mustavalkosena jos sattuu sopivasti, on käyny näinkin. Viimeisimmässä tapauksessa voi väliaikaisesti pyöritellä johtoo ja jos näkyy nii teippaa sen siihe asentoon kiinni.
niantto
Newbie
_
10. tammikuuta 2008 @ 21:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei ole yhtään nippaa poikki jatv tukee svideoo
revareva
Junior Member
_
11. tammikuuta 2008 @ 14:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Samaa ongelmaa tuntuu olevan myös muutamalla muulla (minä itse mukaanlukien). Nvidian näytönohjaimilla varustetut koneet on vain yhtäkkiä alkaneet lähettää mustavalkoista kuvaa. Minulle tämä tapahtui molemmille koneille, kokeilin vaihtaa ajureita mutta ei apua. Mystinen ongelma? Toivottavasti jollain ratkaisu....
afox
Member
_
12. tammikuuta 2008 @ 00:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja tv:stä valittu varmasti svideo? outoa, eihän vaan Vista käytössä? Nvidiaankin on vähän mennyt usko tässä puolen vuoden aikana jona olen jälleen sen käyttäjä.
Mainos
_
__

_
niantto
Newbie
_
13. tammikuuta 2008 @ 11:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
valitettavasti vista käytössä ja itelläkin on luotto NVIDIAAN menny
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > kannettavat tietokoneet > tietokone - tv ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy