Live aika...
|
|
eyesore
Junior Member
|
8. tammikuuta 2008 @ 10:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Uteliaisuudesta ajattelin kysellä että mihinkä hintaan ja mistä ostatte Live aikanne ?
Itse olen huomannu että hinnoilla on aika paljon eroa eri paikoissa
|
Juffeo
Member
2 tuotearviota
|
8. tammikuuta 2008 @ 17:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Sieltä mistä se helpointen osuu kohdalleen. Viimeksi maksoin tavaratalosta 3kk 24,9? tuntui korkealta. Joo hinnat vaihtelee ihme kyllä vaikka tuote on standardi. Tuntuu aika ikävältä ostaa näitä yhden numerosarjan takia ja heittää kotelo roskiin! -missä egologisuus noin valtavalta firmalta!!
Eikö parempi olisi lisätä lippu joka pelin kanteen (2kk) ja lisätä pelin hintaan live-lisä. Saisivat tusinapelitkin vauhtia x)
Asus P5KC, DDR2 677mhz 4x1gb, Intel Core2 E6750 @3Ghz, Asus EAH4850 512MB, Samsung 18xDVD, Seagate 320Gb, SonataIII+500W poweri, Win7,Nexus lisätuuletin, LG Flatron W2352T, logitech lasor,Anysee digikortti. 32" Philips pfl 5322 TV. X360 Premium.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. tammikuuta 2008 @ 17:35
|
m4dd09
Newbie
|
8. tammikuuta 2008 @ 19:44 |
Linkki tähän viestiin
|
Ehken helpoin ja luultavasti edullisin tapa ostaa live aikaa on ostaa sitä suoraan marketplace:sta luottokoritilla.
|
Valitsu91
Junior Member
|
12. tammikuuta 2008 @ 21:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Terveisin Valtsu
|
eyesore
Junior Member
|
28. tammikuuta 2008 @ 14:41 |
Linkki tähän viestiin
|
Eräässä toisessa keskustelussa joku oli heittänyt että ulkomailta saisi 12kk aikaa 35?:lla postikuluineen, jos jollakulla on tietoa kyseisestä sivusta voisi heittää osoitteen tänne.
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
30. tammikuuta 2008 @ 13:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Minähän siellä höpisin, ja kyseinen pulju on nimeltään Play-Asia. Löytyy googlesta.
|
Valitsu91
Junior Member
|
31. tammikuuta 2008 @ 17:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Terveisin Valtsu
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
31. tammikuuta 2008 @ 19:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä käy.
|
eyesore
Junior Member
|
1. helmikuuta 2008 @ 11:20 |
Linkki tähän viestiin
|
hmn...Kuullostaa hyvältä. Säästääpähän pari kymppiä. Kiitos linkistä.
edit:
Nyt kun tarkemmin katoin niin toi on pelkkään Haloon 12kk ?
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. helmikuuta 2008 @ 11:21
|
Valitsu91
Junior Member
|
1. helmikuuta 2008 @ 11:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei kyl lue et kävis vaan Halo kolmosen kanssa???
Ettei vaan olis sillei et siin olis sen Halo 3:sen kuva vaan.??
Mut joku viisaampi valaiskoon lisää.
Terveisin Valtsu
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
1. helmikuuta 2008 @ 13:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Se on vaan halo 3 teemainen paketti, eli ihan normi live-aikaa.
|
Junior Member
2 tuotearviota
|
3. helmikuuta 2008 @ 16:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Vähän menee off-topiciksis mutta en kehtaa alottaa uutta ketjua. Tässä tuli mieleen että kuin luotettava toi Play-Asia on? Ajattelin vaan ettei tuu pelkästään paperin palasta missä on Masterin kuva :S. Eli kuinka luotettava firma.
Asus A6KM & Asus EEEPC 904HD
|
eyesore
Junior Member
|
3. helmikuuta 2008 @ 22:06 |
Linkki tähän viestiin
|
no itse olen tilannu sieltä johdon jolla saan xboxin vahvistimeen ja tietokoneen näyttöön liitettyä ja kesti viikosta kahteen että tuli, ja toiminu ilman onglemia. Ja ihan uunituore paketti oli kun sain että uskosin että voi luottaa.
Mutta semmonen ongelma oli että nordean kortilla ei voinut maksaa kyseistä pakettia, mutta kaverin sampon kortilla maksu onnistui.
Toisaalta nordean korteilla kaveri piirissä on muutenki ollut ongelmia netti maksujen kanssa, ja semmosta sanottiin että jos nordealla haluaa maksaa ulkomaille saa tehdä melkoisen paperi sodan että onnistuu tjsp.
Mutta itse ainakin omakohtasesti voin sanoo että kunno firma
|
eyesore
Junior Member
|
7. helmikuuta 2008 @ 21:34 |
Linkki tähän viestiin
|
tota kaveri tossa sano että noi toimis vaan tietyillä alueilla jne jne...
Että toimiikos nämä nyt suomessakin kun kaveri vähän epäili ettei pelittäis täälläpäin
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
7. helmikuuta 2008 @ 22:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä minulla ainakin tähän mennessä toiminu, ja monella muullakin. Ei ainakaan vielä ole kantautunut korviini, että ei olisi toiminut. Aiheesta oli pidempikin keskustelu livegamersissa, sieltä minäkin tämän bongasin.
|
Junior Member
1 tuotearvio
|
18. helmikuuta 2008 @ 12:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Pystyykö Play-Asian tuotteita maksamaan postiennakolla?
AMD Phenom II X2 550 / Asus M4A785-M / Ndivia GeForce 9800 GT 1GB / 4GB 667MHZ DDR2
|
Mainos
|
|
|
AfterDawn Addict
23 tuotearviota
|
18. helmikuuta 2008 @ 15:08 |
Linkki tähän viestiin
|
En usko. Eipä taida oikein mistään ulkomailta tilatessa postiennakolla saada.
|