User Käyttäjä Salasana  

torstai 6.3.2025 / 18:37
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > yhteyden otto langattomaan verkkoon (salattu)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Yhteyden otto langattomaan verkkoon (salattu)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
8. tammikuuta 2008 @ 15:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs tuli tuossa formatoitua kone, ja nettiasetukset meni tietenkin. Itse en ollut laittanut asetuksia, enkä ole ikinä langattomalla netillä hommaillut.

Kuitenkin langaton verkko on salattu eli se ei näy kun käsken etsiä verkkoa. Tiedän network keyn ja Networknamen eli SSID : n ja kaikki tarvittavat salasanat/käyttäjätunnukset.

Miten yhdistän?

olen kokeillut network connection kohdasta ja mennyt wireless network -> properties -> wireless networks-> preferred networks -> add. ja sieltä olen laittanut kaikki omasta mielestäni oikein. mikä on kun ei toimi ? En ole kyllä varma salasanasta,mutta muistelisin sen olevan oikein.

edit: Juu, onnistuihan se, kun meni ohjauspaneeliin ja sieltä wireless network setup. :D näinpä näin

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 8. tammikuuta 2008 @ 18:11

Member

1 tuotearvio
_
8. tammikuuta 2008 @ 17:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa varmaan varmistaa se salasana

e6600, e4400, aspire one, QNAP TS-419P, TW510v3
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > verkot > yhteyden otto langattomaan verkkoon (salattu)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy