User Käyttäjä Salasana  

torstai 7.8.2025 / 16:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kaiuttimien valinta: logitech z-5500 vs creative gigaworks progamer g500
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kaiuttimien valinta: Logitech Z-5500 vs Creative gigaworks progamer g500
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
mikko_00
Junior Member
_
9. tammikuuta 2008 @ 21:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli jompi kumpi noista olisi tarkoitus hankkia. Lähinnä kiinnostaisi tietää, millaiset liitännät tuossa jälkimmäisessä on, kun aikomuksena on yhdistää setti PS3:een. Creativella myös jotain suhinaa kaiuttimissa?

Kellä on jommasta kummasta kokemuksia, voisi laittaa tähän plussia ja miinuksia..
Senior Member

6 tuotearviota
_
13. tammikuuta 2008 @ 00:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikrobitillä oli aikoinaan testi jossa oli molemmat kaiutin setit. Testissä g500 oli toimituksen valinta. Voittaen logitechin äänenlaadulla ja paineella. Taas logitech veti pidemmän korren asennuksessa ja käytettävyydessä.
mikko_00
Junior Member
_
17. tammikuuta 2008 @ 15:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen lukenut artikkelin ja tusinan muuta, z-5500 on karvan verran edellä. Vaikuttaako tuo "mölisevä" subbari paljon pelatessa (nimenomaan z-5500), kun ymmärsin monista lähteistä että ei ole paras setti musiikin kuunteluun? Minulla pääpaino tulee olemaan nimenomaan peleissä (ja miksei leffoissakin) ja haen jonkunlaista "surround-ääntä". Aion yhdistää setin PS3:een, ja koska vain z-5500:ssa on optinen liitäntä niin se on nyt niskan päällä. Creativen setistä olen saanut mielipiteitä että luo hyvän surroundin, mutta miten on Logitechin laita?

Vaikeaa tämä valinnan tekeminen.
hentriz
Account closed as per user's own request
_
17. marraskuuta 2008 @ 21:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse pohdin samaa. Elikkä mites tuo Creative liitetään PS3:een, jotta saadaan surround-ääni? Onko dekooderi pakollinen?
Muuten tuo Logitechin paketti olisi parempi :-)
Mainos
_
__

_
Akkeee
Newbie
_
1. helmikuuta 2009 @ 09:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on tuo kyseinen Z-5500 setti ja kyllä se hyvin tuntuu toimivan pidän sitä tietokoneessa kiinni ja peleistä lähtee kyllä hienot äänet.

eikä se oo huono musiikin kuunteluunkaan musta näistä on hiton hyvä kuunnella musiikkia.ääni on musta melko täydellinen =)

(toi subwoofer mikä noissa on on muuten tällä hetkellä kai maailman suurin tietokone kaiuttimissa käytetty subwoofer) kyllä jytisee =D
lisäks tossa on vielä 11 boostia jos kuuntelee mp3 soittimen kautta tai jonkun muun heikko äänisen lähteen kautta niin saa niihinkin ääntä ;D

(ja dekooderi on kai pakollinen creative kaiuttimiin)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. helmikuuta 2009 @ 09:49

afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kaiuttimien valinta: logitech z-5500 vs creative gigaworks progamer g500

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy