User Käyttäjä Salasana  

lauantai 13.9.2025 / 04:46
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kone sammuu
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kone sammuu
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Liquidi
Suspended due to non-functional email address
_
10. tammikuuta 2008 @ 22:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi. Mulla olis tällänen ongelma että mulla kone sammuu mitään varoittamatta kun yritän polttaa elokuvaa dvd-r levylle. Välillä onnistun polttamaan levyn ja välillä taas sammuu. Koneesta pitää ottaa sammumisen jälkeen virtajohto pois hetkeksi ja sitte käynnistää muuten ei käynnisty. Toivottavasti täällä olis joku joka osaisi neuvoa minua.
Kiitos jo etukäteen.
Member

1 tuotearvio
_
11. tammikuuta 2008 @ 19:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kerro mitä tietokoneesi pitää sisällään. Sammuuko kone vain polttaessa levyä vai yleensäkin rasituksessa?

Intel Q6600 0-stepping @ 2.8 GHz | XFX Radeon HD 5850 | EVGA 680i | 4Gt G-skill DDR2 800 | Zalman 750W, ZM750-HP, Heatpipe | Soundblaster X-FI (Platinum) | OCZ Vertex II 120Gt, 2 x 250 Gt Seagate Barracuda | Razer Tarantula

Liquidi
Suspended due to non-functional email address
_
13. tammikuuta 2008 @ 22:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
AMD 64 5600+ x2,8600gts,2gb ram, joku MSI emo,500gb kovalevy.

Niin sammuu ainoastaan kun polttaa levyä.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kone sammuu

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy