User Käyttäjä Salasana  

lauantai 13.9.2025 / 12:23
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > crossfireä? vai kellotusta?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Crossfireä? Vai kellotusta?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Mikkolox
Junior Member
_
11. tammikuuta 2008 @ 23:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu oon tässä ajatellu laittaa koneeseeni Crossfiren kun sitä tukeva emokin ``Vahingossa`` Tuli ostettua.
Niin emo on asus p5k ja on x2 pci e x16 paikkaa ja crossfire piiri sarja löytyy emolta, Mutta kysymys onkin Kuinka paljon tuo toinen kortti tuo lisä tehoja ?
Riittääkö tuo mun 500w bequiet poweri tuohon kokoonpanoon? Mun mielestä toine pci-e virta liitin kyllä on ?

Tarviiko tuon kortin olla samanlaine 2900 pro 512mb vai voiko esim olla 2900xt tai 2900 pro 1024mb malli?
Oon kyllä lueskellu tuol muropaketis mis on ketju ku 2900 xteen biossit laitettu tuohon 2900 proohon ? tuoko tuo sitten kuinka paljon lisä tehoja? Kestääkö kortti sen? muropaketin mukaan kortti on tuuletinta myöden sama kortti? Paitsi ero tulee biossin puolelta?
Onko järkevämpää kellottaa normaalisti vai vaihtaa biossi? Kummastakin menee takuu vai?

Juu aika monta kysymystä kylläkin mutta toivon vastauksia :)

E6750@3.2ghz + scythe mugen | 2gb DDr2 800mhz | Asus p5k | shappire radeon 2900pro | BeQuiet 500w
Senior Member

9 tuotearviota
_
12. tammikuuta 2008 @ 10:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
500W riittää, tosin oon kuullu että tossa kyseisessä powerissa jotain pikkuvikoja.
Kellossa menee takuu, Biossista ei tietoa.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > crossfireä? vai kellotusta?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy